Aνόρθωση: Η ζωή χωρίς τον Σένσι

Aνόρθωση: Η ζωή χωρίς τον Σένσι

Aνόρθωση: Η ζωή χωρίς τον Σένσι

Έγινε το έμβασμα των 200.000 ευρώ από την ΤΣΣΚΑ Σόφιας και η Ανόρθωση ανακοίνωσε την παραχώρηση του Στέφανο Σένσι στη βουλγάρικη ομάδα. Η «Κυρία» είναι υποχρεωμένη να πορευτεί χωρίς τον κορυφαίο της ποδοσφαιριστή σε όλες τις στατιστικές κατηγορίες (γκολ, ασίστ, τρεξίματα).

Ο Στέφανο Σένσι αγωνίστηκε σε 25 από τα 33 παιχνίδια της Ανόρθωσης στο πρωτάθλημα, χάνοντας οκτώ αναμετρήσεις. Στα ματς που δεν αγωνίστηκε, η ομάδα της Αμμοχώστου δεν κατάφερε να πανηγυρίσει νίκη, με απολογισμό δύο ισοπαλίες και έξι ήττες, γεγονός που αναδεικνύει τη σημαντική επιρροή του στο παιχνίδι της «Κυρίας».

«Από την πρώτη μέρα με κάνατε να νιώσω σαν στο σπίτι μου. Είμαι περήφανος που αποτέλεσα μέρος της Ανόρθωσης. Δεν θα σας ξεχάσω και από σήμερα θα έχετε έναν ακόμη φίλαθλο», έγραψε στο αντίο του ο Ιταλός μέσος, ο οποίος φόρεσε τα κόκκινα της ΤΣΣΚΑ και προπονήθηκε για πρώτη φορά με τη νέα του ομάδα.

Πηγή