ΑΝ ΤΟ ΚΑΤΑΦΕΡΟΥΝ ΑΥΤΟ ΣΤΗΝ ΑΝΟΡΘΩΣΗ…

ΑΝ ΤΟ ΚΑΤΑΦΕΡΟΥΝ ΑΥΤΟ ΣΤΗΝ ΑΝΟΡΘΩΣΗ…

ΑΝ ΤΟ ΚΑΤΑΦΕΡΟΥΝ ΑΥΤΟ ΣΤΗΝ ΑΝΟΡΘΩΣΗ…

Η Ανόρθωση έχει μεταγραφικό εμπάργκο για το καλοκαίρι που διανύουμε καθώς και τον ερχόμενο Ιανουάριο.

Από την Ανόρθωση θα κάνουν προσπάθειες ώστε να το εμπάργκο να «πέσει» για τον Ιανουάριο και η ομάδα της Αμμοχώστου να μπορεί να πραγματοποιήσει μεταγραφές το χειμερινό μεταγραφικό παράθυρο.

Γνωρίζουν στην Ανόρθωση, και το τονίζουν, ότι είναι κάτι το εξαιρετικό δύσκολο αλλά θα γίνουν οι προσπάθειες με στόχο το καλύτερο δυνατό.

Αν καταφέρουν να «ρίξουν» το εμπάργκο έστω για μία μεταγραφική περίοδο, θα δώσει άλλη δυναμική στην ομάδα της Αμμοχώστου για τη νέα χρονιά.

Το άρθρο ΑΝ ΤΟ ΚΑΤΑΦΕΡΟΥΝ ΑΥΤΟ ΣΤΗΝ ΑΝΟΡΘΩΣΗ… εμφανίστηκε πρώτα στο ShootandGoal.

Πηγή