
Ολοκληρώθηκε η γενική συνέλευση της εταιρείας της Ανόρθωσης, κατά τη διάρκεια της οποίας αποφασίστηκε ότι τη διοίκηση της εταιρείας θα αναλάβουν προσωρινά οι Σάββας Κουμή και Σταύρος Παπαγεωργίου.
Συγκεκριμένα, προτείνεται ο Πρόεδρος να πλαισιωθεί από εννέα στελέχη, ώστε να διαμορφωθεί μια σταθερή και οργανωμένη διοικητική δομή. Στόχος είναι η δημιουργία ενός δυναμικού σχήματος, ικανού να οδηγήσει τον σύλλογο ξανά σε πρωταγωνιστική πορεία.
Παράλληλα, όπως επισημάνθηκε, άμεση προτεραιότητα αποτελεί η επιλογή και η λύση του θέματος του προπονητή, καθώς σε λίγες μέρες ξεκινάει η προετοιμασία της καινούριας αγωνιστικής σεζόν