Ανόρθωση: Δύο στην κούρσα για τον πάγκο

Ανόρθωση: Δύο στην κούρσα για τον πάγκο

Η πλήρωση της θέσης του προπονητή αποτελεί προτεραιότητα για την Ανόρθωση και σύμφωνα με τις τελευταίες πληροφορίες το θέμα μπήκε στην τελική ευθεία. Η Διοίκηση καλείται να αποφασίσει για τον άνθρωπο που θα αναλάβει τα ηνία της ομάδας σε μια δύσκολη και ιδιόμορφη σεζόν, λόγω του εμπάργκο μεταγραφών που επιβλήθηκε στην «Κυρία».

Η κούρσα μπήκε στην τελική ευθεία με δύο βασικούς υποψηφίους, αφού ο Βέλγος Κάρελ Γκέρετς βρήκε ανταγωνιστή έναν παλιό γνώριμο στο κυπριακό ποδόσφαιρο. Ο λόγος για τον Ζέλικο Κόπιτς, ο οποίος είχε θητεία στην Πάφος FC για 13 μήνες (19/10/2018 μέχρι 6/11/2019). Ο Κροάτης έμεινε πρόσφατα ελεύθερος από την Ντιναμό Βουκουρεστίου, ομάδα που εργάστηκε από τον Δεκέμβριο του 2023.

Δεδομένου ότι αύριο Πέμπτη θα γίνει η Γενική Συνέλευση της εταιρείας εκτιμάται ότι το θέμα θα κλείσει άμεσα προκειμένου να ενημερωθούν οι μέτοχοι.

Στο μεταξύ, χθες η Διοίκηση ανακοίνωσε την επέκταση της συνεργασίας με τον Μιχάλη Ιωάννου μέχρι τον Μάιο του 2028. Τον ίδιο μήνα, θα εκπνεύσει το επαγγελματικό συμβόλαιο που υπέγραψε ο νεαρός Ιάκωβος Κουμής.

Πηγή