Αποχαιρέτησε με ανάρτηση ο Σένσι

Αποχαιρέτησε με ανάρτηση ο Σένσι

Με ανάρτηση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης αποχαιρέτησε την Ανόρθωση ο Στέφανο Σένσι.

Ο Ιταλός μέσος, που φόρεσε τη φανέλα της ομάδας μας την σεζόν που πέρασε, ευχαρίστησε την ομάδα και τον κόσμο για την αγάπη και τη στήριξη που έλαβε από την πρώτη μέρα της παρουσίας του στο «Αντώνης Παπαδόπουλος».

Στην ανάρτησή του έγραψε:

Ένα ιδιαίτερο ευχαριστώ σε ολόκληρη την οικογένεια της Ανόρθωσης. Με κάνατε να νιώσω σαν στο σπίτι μου από την πρώτη μέρα και πάντα έδινα τον καλύτερό μου εαυτό για αυτή την ομάδα. Είμαι περήφανος που αποτέλεσα μέρος της. Δεν θα σας ξεχάσω και από σήμερα θα έχετε έναν ακόμη φίλαθλο. Ένα ιδιαίτερο ευχαριστώ σε όλους όσοι εργάζονται για αυτή την ομάδα και σε όλους τους φιλάθλους. Σας αγαπώ!





Πηγή