
Μετά το εμπάργκο, η Ζάμαλεκ πλήρωσε τα χρωστούμενα για Τσίκο Μπάνζα.
Πριν από λίγες ημέρες η Αιγυπτιακή ομάδα απάντησε αρνητικά σε πρόταση από ομάδα της Λιβύης ανερχόταν σε μισό εκατομμύριο ευρώ.
Σύμφωνα με δημοσιεύματα, για τον πρώην ποδοσφαιριστή Ανόρθωσης και Νέας Σαλαμίνας η Ζάμαλεκ ζητάει περισσότερα χρήματα.
Μάλιστα η Αιγυπτιακή ομάδα είναι σε εμπάργκο μεταγραφών για δύο περιόδους για συνολικά 18 περιπτώσεις, με τη μία να αφορά τον Τσίκο καθώς δεν έχουν δώσει στην Εστρέλα όλο το ποσό των 700 χιλιάδων ευρώ που ήταν το ποσό μεταγραφής του στην Ζάμαλεκ!
Όπως αναφέρουν ρεπορτάζ στην Αίγυπτο, η Ζάμαλεκ πλήρωσε τα χρωστούμενα στην Εστρέλα για τον Τσίκο Μπάνζα και άλλους δύο ποδοσφαιριστές.
رسميًا.. الزمالك يُسوي مستحقات جروس وشيكو بانزا وعدي الدباغ pic.twitter.com/FK2OVnswPP
— Kora Plus (@KoraPlusEG) June 23, 2026
Το άρθρο Μετά το εμπάργκο ΠΛΗΡΩΣΑΝ για Τσίκο Μπάνζα εμφανίστηκε πρώτα στο ShootandGoal.