Χθες αποχαιρέτησε τους φιλάθλους της Ανόρθωσης, σήμερα, απευθύνθηκε σε αυτούς της ΤΣΣΚΑ Σόφιας. Το πρώτο του μήνυμα”«Γεια σε όλους τους οπαδούς! Χαίρομαι πολύ που βρίσκομαι εδώ και ανυπομονώ να σας δω στο γήπεδο. Μόνο ΤΣΣΚΑ”!
Χθες αποχαιρέτησε τους φιλάθλους της Ανόρθωσης, σήμερα, απευθύνθηκε σε αυτούς της ΤΣΣΚΑ Σόφιας. Το πρώτο του μήνυμα”«Γεια σε όλους τους οπαδούς! Χαίρομαι πολύ που βρίσκομαι εδώ και ανυπομονώ να σας δω στο γήπεδο. Μόνο ΤΣΣΚΑ”!