Oλοκληρώθηκε η γενική συνέλευση της εταιρείας της Aνόρθωσης.
Οπως προκύπτει οι άνθρωποι που θα ηγηθούν ως director της εταιρείας προσωρινά είναι οι Σάββας Κουμή και Σταύρος Παπαγεωργίου.
Από εκει και πέρα το επόμενο δεκαήμερο θα γίνει προσπάθεια να σχηματιστεί διοικητικό συμβούλιο με πρόεδρο ο οποίος δεν θα είναι εκτελεστικός δηλαδή δεν θα πληρώνεται και με ακόμη εννιά άτομα ως συμβούλιο.
Αυτό που για την ώρα είναι προτεραιότητα είναι το κομμάτι του προπονητή με τη διοίκηση να έχει ενώπιον της την επιλογή του Γκέρετς και άλλων δύο με σκοπό να καταλήξει σύντομα στην απόφαση της.
