
Πηγή




Το ημερολόγιο δείχνει 20 Ιανουαρίου. Η χειμερινή μετεγγραφική περίοδος είναι στα φόρτε της, όμως στην Ανόρθωση η σημερινή ημέρα έχει ιδιαίτερη σημασία. Βλέπετε, στο συμβόλαιο του Στέφανο Σένσι υπάρχει ρήτρα μέχρι απόψε που του επιτρέπει να αποχωρήσει με το ανάλογο αντίτιμο για άλλη ομάδα.
Τις προηγούμενες ημέρες το θερμόμετρο χτύπησε κόκκινο και όσοι είναι καλά μπασμένοι στο «Αντώνης Παπαδόπουλος» ξέρουν πως ο Ιταλός μέσος πολιορκήθηκε παρά πολύ. Φαίνεται πως το σίριαλ Σένσι φθάνει στο τέλος του και ο έμπειρος μέσος θα παραμείνει στη «Μεγάλη Κυρία», εάν δεν αλλάξει κάτι δραματικά τις επόμενες ημέρες. Εφόσον περάσουν τα μεσάνυχτα, τότε για τη μετεγγραφή του Σένσι σε άλλη ομάδα θα πρέπει να δώσει τη συγκατάθεσή της η Ανόρθωση.

Στο σημερινό επεισόδιο της εκπομπής “Στην Κερκίδα”, ο Άρης Κυριάκου, ταξιδεύει στον χρόνο… και σε δοξασμένες στιγμές της Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ. Σήμερα συμπληρώνονται 32 χρόνια από τον θρύλο των “κόκκινων διαβόλων”, Ματ Μπάσμπι, ο οποίος μεγαλούργησε! Το “Στην Κερκίδα” φέρνει κοντά σας η Eurobank. Σε κάθε μπροστά.

Ομόνοια, Απόλλωνας και ΑΕΚ, είναι οι ομάδες που έχουν διαψεύσει τις πληροφορίες για το ενδεχόμενο προσπάθειας απόκτησης του Στέφανο Σένσι. Πέραν από τον Άρη Λεμεσού, το όνομα του Ιταλού έμπειρου άσου, δεν το είδαμε να αναφέρεται σε οποιοδήποτε άλλο ρεπορτάζ κυπριακής ομάδας, ενώ η θέση των πρασίνων της Λεμεσού πριν από βδομάδες, ήταν πως δεν είναι σωστό να γίνεται αναφορά για μεταγραφικούς στόχους όταν πρόκειται για παίκτες που έχουν συμβόλαιο με άλλη ομάδα. Το θέμα με το μέλλον του Σένσι, έχει και θα συνεχίσει να έχει έως το Καλοκαίρι μεγάλο ενδιαφέρον.
The post ΟΙ ΔΙΑΨΕΥΣΕΙΣ ΓΙΑ ΣΕΝΣΙ appeared first on Super Sport FM.


Στον ΣΠΟΡ FM 95 και στην εκπομπή «Κάνε Παιχνίδι» με την Στέλλα Σωκράτους μίλησε η υπεύθυνη του Γραφείου Τύπου της Ανόρθωσης, Στέλλα Μάρκου και ανάμεσα σε άλλα επιβεβαίωσε τις συζητήσεις μεταξύ της ομάδας και του Ράφα Λόπες.
Αναλυτικά:
Για Ράφα Λόπες: «Οι σχέσεις με τον πρόεδρο είναι άριστες, είναι θέμα το οποίο χειρίζεται αποκλειστικά ο πρόεδρος. Στόχος είναι η 4η μεταγραφή».
Για την πιθανή επιστροφή του φορ στην ομάδα σας ενημέρωσε πρώτο το 24sports (ΔΕΣ ΕΔΩ).


Στην ήττα από την Ομόνοια, στη διαιτησία, στα αγωνιστικά δεδομένα αλλά και στη συνέχεια της Ανόρθωσης ενόψει του αγώνα με την ΑΕΛ αναφέρθηκε η εκπρόσωπος Τύπου της «Κυρίας», Στέλλα Μάρκου, μιλώντας στον ΣΠΟΡ FM.
Αναλυτικά οι δηλώσεις
Για την ήττα από Ομόνοια: «Δεν μας αφήνει ικανοποιημένους το αποτέλεσμα και η εμφάνιση. Η Ανόρθωση είναι μεγάλη ομάδα. Για την εικόνα της ομάδας, γίνονται όλα όσα πρέπει για να διορθωθεί η κατάσταση, βλέπουμε και εμείς ότι βλέπει ο κόσμος».
Για την διαιτησία: «Οι διαμαρτυρίες δεν αφορούν την Ομόνοια, όπως τόνισε και ο προπονητής μας, αγωνιστήκαμε κόντρα στην καλύτερη ομάδα. Γίνονται σκέψεις για καταγγελία της διαιτησίας για ανομοιομορφία αποφάσεων. Κατά την άποψή μας η ομάδα μας αδικείται, από την 2η αγωνιστική η διοίκησή έχει στείλει επιστολή. Όμως, συνεχίζεται η έλλειψη σεβασμού στην ομάδα μας. Είναι πολύ βαριά η λέξη σκοπιμότητα για να τη χρησιμοποιήσω. Βλέπουμε φέτος ότι η Ανόρθωση δεν αντιμετωπίζεται στο 50-50. Αποφάσεις στέρησαν βαθμούς στην ομάδα μας.
Όλοι πρέπει να σέβονται την Ανόρθωση, ανεξαρτήτου κατάστασης. Η διοίκηση κάνει τα πάντα για να προστατέψει τα συμφέρονται της ομάδας. Να βγαίνουμε να φωνάζουμε δεν είναι η λύση, κάνουμε ότι πρέπει, αυτό να γνωρίζει ο κόσμος».
Για τον αγώνα με ΑΕΛ: «Θέλουμε τους τρεις βαθμούς, η νίκη θα μας δώσει μεγάλη ανάσα. Η νίκη θα ανεβάσει την ομάδα και θα απομακρυνθεί από τη ζώνη του υποβιβασμού».
Για τα αγωνιστικά δεδομένα: «Ο Ιωάννου προπονείται με την ομάδα, ο Ντιόν έχει κάνει επέμβαση και θα χρειαστεί 2-3 μήνες, Εκτός ο Κίκο λόγω καρτών. Για τον Κίκο θα πρέπει να περιμένουμε το MRI για να μάθουμε το χρόνο απουσίας του».
Διαβάστε επίσης: Aνόρθωση: Θέλει Λόπες για λύση στο σκοράρισμα
Για Ράφα Λόπες: «Οι σχέσεις με τον πρόεδρο είναι άριστες, είναι θέμα το οποίο χειρίζεται αποκλειστικά ο πρόεδρος. Στόχος είναι να γίνουν τέσσερις μετεγγραφές».
Για τον Φαν Νιφ: «Ο Φαν Νιφ χρειάζεται κάποιες μέρες για να μπορέσει να βοηθήσει την ομάδα και από εκεί και πέρα θα αξιολογηθεί από τον προπονητή».
Για τον Σένσι: «Αυτή τη στιγμή ο Σένσι είναι στην Ανόρθωση, η ομάδα θέλει τον Σένσι και ο ποδοσφαιριστής περνάει πολύ καλά στην ομάδα».
Για τον κόσμο: «Περιμένουμε αρκετό κόσμο. Ο κόσμος είναι η κινητήριος δύναμη της ομάδας, αυτός θα σώσει την ομάδα. Ένα μεγάλο ευχαριστώ στον κόσμο της Ανόρθωσης».

Μια φωτογραφία με το ύφος του Ευαγόρα Χαραλάμπους… είναι αρκετή για να συνοψίσει το πως νιώθουν στην Ανόρθωση μετά την ήττα από την Ομόνοια.
Στοίχημα στη Novibet
Η Novibet κατέχει άδεια κλάσης Β από την ΕΑΣ με αριθμό Β022. Απαγορεύεται η συμμετοχή σε άτομα κάτω των 18 ετών .Παίξε υπεύθυνα. www.safergambling.gov.cy. Η δημοσίευση συνιστά πληρωμένη διαφήμιση εκ μέρους και για λογαριασμό της Novibet
Aναμφίβολα πέρασε από το μυαλό του ότι πέρσι στο ΓΣΠ και στην 17η αγωνιστική, είχε ανοίξει το σκορ κόντρα στην Ομόνοια. Από μια… φαρμακερή σέντρα του Κίκο και ένα πολύ καλό τελείωμα έστειλε τη μπάλα στα δίχτυα στο 41ο λεπτό. Το δεύτερο γκολ πέτυχε ο Ρόγκουλιτς και πάλι από ασίστ του Κίκο. Αξίζει να σημειωθεί ότι η περσινή νίκη… επί της Ομόνοιας ήταν και το πρώτο “διπλό” της Ανόρθωσης.
Στο ντέρμπι (18η αγωνιστική) ο Χαραλάμπους πήρε τη θέση του Βούκιτς ωστόσο δεν μπόρεσε να προσφέρει τα αναμενόμενα. Τόση η έλλειψη δημιουργίας όσο και η καλή αμυντική λειτουργία της Ομόνοιας, περιόρισαν τον νεαρό επιθετικό.
ΔΕΙΤΕ στο βίντεο κάτω το SUPER MONDAY με καλεσμένο τον Μιχάλη Σεργίου (ΜΠΑΜ και…ανακατατάξεις). Όλες οι επίμαχες και οι κορυφαίοι της αγωνιστικής:


Στον ΣΠΟΡ FM 95 και στην εκπομπή «Κάνε Παιχνίδι» με την Στέλλα Σωκράτους μίλησε η υπεύθυνη του Γραφείου Τύπου της Ανόρθωσης, Στέλλα Μάρκου για όλα όσα αφορούν την ομάδα της.
Αναλυτικά:
Για την ήττα από Ομόνοια: «Δεν μας αφήνει ικανοποιημένους το αποτέλεσμα και η εμφάνιση. Η Ανόρθωση είναι μεγάλη ομάδα. Για την εικόνα της ομάδας, γίνονται όλα όσα πρέπει για να διορθωθεί η κατάσταση, βλέπουμε και εμείς ότι βλέπει ο κόσμος».
Για την διαιτησία: «Οι διαμαρτυρίες δεν αφορούν την Ομόνοια, όπως τόνισε και ο προπονητής μας, αγωνιστήκαμε κόντρα με την καλύτερη η ομάδα. Γίνονται σκέψεις για καταγγελία της διαιτησίας για ανομοιομορφία αποφάσεων. Κατά την άποψή μας η ομάδα μας αδικείται, από την 2η αγωνιστική η διοίκησή έχεις στείλει επιστολή. Όμως συνεχίζεται η έλλειψη σεβασμού στην ομάδα μας. Είναι πολύ βαριά η λέξη σκοπιμότητα για να τη χρησιμοποιήσω. Βλέπουμε φέτος ότι η Ανόρθωση δεν αντιμετωπίζεται στο 50-50. Αποφάσεις στέρησαν βαθμούς στην ομάδα μας».
Όλοι πρέπει να σέβονται την Ανόρθωση, ανεξαρτήτου κατάστασης. Η διοίκηση κάνει τα πάντα για να προστατέψει τα συμφέρονται της ομάδας. Να βγαίνουμε ένα φωνάζουμε δεν είναι η λύση, κάνουμε ότι πρέπει αυτό να γνωρίζει ο κόσμος».
Για τον αγώνα με ΑΕΛ: «Θέλουμε τους τρεις βαθμούς, η νίκη θα μας δώσει μεγάλη ανάσα. Η νίκη θα ανεβάσει την ομάδα και θα απομακρυνθεί από τη ζώνη του υποβιβασμού».
Για τα αγωνιστικά δεδομένα: «Ο Ιωάννου προπονείται με την ομάδα, ο Ντιόν έχει κάνει επέμβαση και θα χρειαστεί 2-3 μήνες, Εκτός ο Κίκο λόγω καρτών. Για τον Κίκο θα πρέπει να περιμένουμε το MRI για να μάθουμε το χρόνο απουσίας του».
Για Ράφα Λόπες: «Οι σχέσεις με τον πρόεδρο είναι άριστες, είναι θέμα το οποίο χειρίζεται αποκλειστικά ο πρόεδρος. Στόχος είναι η 4η μεταγραφή».
Για Νιφ: «Ο Νιφ χρειάζεται κάποιες μέρες για να μπορέσει να βοηθήσει την ομάδα και από εκεί και πέρα θα αξιολογηθεί από τον προπονητή».
Για Σένσι: «Αυτή τη στιγμή ο Σένσι είναι στην Ανόρθωση, η ομάδα θέλει τον Σένσι και ο ποδοσφαιριστής περνάει πολύ καλά στην ομάδα».
Για τον κόσμο: «Περιμένουμε αρκετό κόσμο. Ο κόσμος είναι η κινητήριος δύναμη της ομάδας, αυτός θα σώσει την ομάδα. Ένα μεγάλο ευχαριστώ στον κόσμο της Ανόρθωσης».

Ραδιοφωνικές δηλώσεις από την υπεύθυνη επικοινωνίας της Ανόρθωσης Στέλλα Μάρκου, για τη διαιτησία του αγώνα με την Ομόνοια, τις σκέψεις για καταγγελία, τ’ αγωνιστικά και τις φήμες για Ράφα Λόπες.
Οι δηλώσεις του στο ΣΠΟΡ ΦΜ 95.0:
«Η εμφάνιση της ομάδας δεν μπορεί να μην μας αφήνει ικανοποιημένους, είχαμε απέναντι μας την καλύτερη ομάδα του πρωταθλήματος. Σίγουρα δεν είμαστε ικανοποιημένοι από το αποτέλεσμα. Γίνονται όλα όσα πρέπει να γίνουν από τεχνική ηγεσία και Απόστολο Μακρίδη για να βελτιωθούν τα πράγματα και τα θέματα που εντοπίστηκαν».
Για τη διαιτησία του αγώνα με την Ομόνοια: «Οι διαμαρτυρίες δεν έχουν να κάνουν με την Ομόνοια. Τα παράπονα μας δεν εστιάζονται σε αυτούς. Η Ανόρθωση έχει παράπονα από τη διαιτησία, γίνονται σκέψεις για καταγγελία του αγώνα και την ανομοιομορφία που είδαμε στη διάρκεια του. Δεν είναι ένα παιχνίδι, αλλά μία συνέχεια αγώνων. Βλέπουμε την ομάδα μας να αδικείται, τόνισα ότι από τη 2η ήδη αγωνιστική στείλαμε επιστολή. Από τότε μέχρι τώρα βλέπουμε αποφάσεις εις βάρος μας και έλλειψης σεβασμού. Δεν ξέρω τι πρέπει να γίνει για να μας σεβαστούν, δεν μας αντιμετωπίζουν στο 50-50. Μέσω κάποιων αποφάσεων στερηθήκαμε και βαθμούς».
«Η διοίκηση Κυριάκου Πραστίτη κάνει τα πάντα για να προστατεύσουμε τα συμφέροντα μας».
Για το ματς με την ΑΕΛ: «Για μας είναι πολύ σημαντικό, θέλουμε το τρίποντο και πιστεύουμε ότι θα μας βοηθήσουν να πάρουμε μία ανάσα».
Για τ’ αγωνιστικά: «Ο Μιχάλης Ιωάννου άρχισε τις προπονήσεις με την ομάδα, ο Ντιόν έκανε το χειρουργείο θέλει 2-3 μήνες αποκατάσταση. Το MRI για Κίκο είναι σ’ εξέλιξη, ακόμη δεν έχουμε τα αποτελέσματα των εξετάσεων του. Ούτως αλλιώς όμως θα είναι εκτός με την ΑΕΛ λόγω καρτών».
Για Ράφα Λόπες: «Δεν διαψεύδω τ’ οτιδήποτε ούτε επιβεβαιώνω. Για τον Λόπες όμως έχω να πω ότι οι σχέσεις του με τον πρόεδρο είναι άριστες και το χειρίζεται αποκλειστικά. Στόχος και για 4η κίνηση».
Για Φαν Νιφ: «Χρειάζεται κάποιες μέρες για να είναι έτοιμος να βοηθήσει και μετά θα αξιολογηθεί από τον προπονητή. Εκκρεμεί ακόμη».
Για Σένσι: «Αυτή τη στιγμή είναι κοντά μας, φαίνεται να περνά καλά στην Ανόρθωση και μένω μέχρι εδώ».