Η νίκη της Ανόρθωσης πάνω στην ΑΕΛ την απομακρύνει από κάθε κίνδυνο και έτσι σε τροχιά κινδύνου παραμένουν ο Εθνικός, ο Ολυμπιακός, ο Ακρίτας και σε μικρότερο βαθμό η Ομόνοια Αραδίππου.
ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΤΗΣ 4ΗΣ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗΣ ΤΗΣ Β’ ΦΑΣΗΣ ΕΝΠ – Ακρίτας 2-1 Ομόνοια Αρ. – Freedom24 Krasava Ε.Ν.Υ 1-1 Εθνικός– Ολυμπιακός 2-1 ΑΕΛ – Ανόρθωση 0-1
ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ:
Η ΣΥΝΕΧΕΙΑ 5Η ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ Παρασκευή, 1 Μαΐου 19:00 Ολυμπιακός – Ομόνοια Αρ. 19:00 Ακρίτας – Εθνικός. Σάββατο, 2 Μαΐου 17:00 Freedom24 Krasava ΕΝΥ – ΑΕΛ 19:00 Ανόρθωση – ΕΝΠ
Δύσκολο αποτέλεσμα για εμάς, ειδικά ο τρόπος που δεχθήκαμε το γκολ. Προσπαθήσαμε να αντιδράσουμε στο δεύτερο ημίχρονο, αλλά είχαμε αργό τέμπο και με την Ανόρθωση να οπισθοχωρεί ήταν δύσκολο. Μετά από αυτό το αποτέλεσμα και ο πρόεδρος νομίζω δεν είναι στην χώρα, έχουμε χρόνο να μιλήσουμε για το μέλλον και τώρα συνεχίζουμε να αγωνιζόμαστε”
Καμορανέζι:
“Είμαι πολύ χαρούμενος, περιμέναμε εδώ και 2-3 βδομάδες αυτή τη νίκη. Παίξαμε απέναντι σε μια πολύ δυνατή ομάδα. Ευχαριστώ τους παίκτες… Ευχαριστώ, ευχαριστώ, ευχαριστώ για την αφοσίωση και τη μεγάλη προσπάθεια τους τελευταίους δυο μήνες. Με εμπιστεύονται, το πιστεύουν και κάνουν την δουλειά μου πιο εύκολη. Είναι εκπληκτικό να μπορείς να δουλεύεις με τέτοιους παίκτες, ξανά ευχαριστώ”.
Τι σκέφτεστε για το μέλλον με δεδομένες και τις εξελίξεις με το εμπάργκο; “Για μένα το μέλλον είναι το… Παραλίμνι. Δεν θέλω να ξοδεύω ενέργεια για τη νέα σεζόν. Έχουμε ακόμα τρία παιχνίδια και θέλουμε να ολοκληρώσουμε τη σεζόν με νίκες και καλές εμφανίσεις όπως απόψε. Λυπάμαι αλλά δεν σκέφτομαι τώρα τη νέα σεζόν”.
Όλα όσα ανέφερε ο Μάουρο Καμορανέζι μετά το τέλος και τη νίκη της ομάδας του απέναντι στην ΑΕΛ.
Αναλυτικά:
«Πολύ χαρούμενοι για τη νίκη. Παίξαμε απέναντι σε μια δυνατή ομάδα, περιμέναμε αυτή τη νίκη. Θέλω να ευχαριστήσω τους παίκτες. Ευχαριστώ, ευχαριστώ, ευχαριστώ για την προσπάθεια και την αφοσίωση. Πίστεψαν και έκαναν τη δουλειά μου πιο εύκολη. Όταν έχεις την ευκαιρία να δουλέψεις με αυτούς τους παίκτες, είναι φανταστικό».
Σε ερώτηση αναφορικά με το μέλλον του: «Για μένα το μέλλον μου είναι η Ένωση (Παραλίμνι). Δεν θέλω να δώσω ενέργεια στη νέα σεζόν. Έχουμε τρία παιχνίδια για το τέλος της σεζόν. Θέλουμε νίκες, καλές εμφανίσεις. Δεν θέλω να σπαταλήσω ενέργεια στη νέα σεζόν».
Δείτε τις τοποθετήσεις του προπονητή της Ανόρθωσης, Μάουρο Καμορανέζι, μετά το παιχνίδι απέναντι στην ΑΕΛ.
Αρχικά είπε: «Είμαι χαρούμενος για την νίκη, πάιξαμε απέναντι σε μια καλή ομάδα. Ευχαριστώ τους παίκτες μου για την προσπάθεια και την αφοσίωση τους. Ήταν πολύ μεγάλη η προσπάθεια τους τελευταίους δυο μήνες. Κάνουν την δουλειά μου πιο εύκολη».
Για την βελτίωση της ομάδας και το μέλλον του μετά το εμπάργκο: «Για εμένα το μέλλον είναι το επόμενο παιχνίδι με το Παραλίμνι. Δεν θέλω να σπαταλήσω ενέργεια για την επόμενη σεζόν. Θέλουμε να συνεχίσουμε με νίκες και να κλείσουμε το πρωτάθλημα με τον καλύτερο τρόπο»
Κατέβασε το Protathlima App σε iOS & Android και πάρε τον αθλητικό κόσμο στο χέρι σου.
Παρακολουθήστε τις καλύτερες φάσεις από την αναμέτρηση ανάμεσα στην ΑΕΛ και την Ανόρθωση, στο πλαίσιο της 4ης αγωνιστικής της Β’ Φάσης (Play-out) της Cyprus League by Stoiximan. Εκεί οπού η «Κυρία» επικράτησε με 1-0.
Με φόντο το εμπάργκο και τις προκλήσεις που αυτό δημιουργεί, το μέλλον του Μάουρο Καμορανέζι στην Ανόρθωσηπαραμένει ανοιχτό και άμεσα συνδεδεμένο με την πορεία της ομάδας έως το φινάλε. Ο Ιταλοαργεντινός τεχνικός αποφεύγει να ανοίξει τα χαρτιά του για την επόμενη χρονιά, επιλέγοντας να κρατήσει χαμηλούς τόνους και να επικεντρωθεί αποκλειστικά στις αγωνιστικές υποχρεώσεις. Το βάρος πέφτει στο παρόν και στην προσπάθεια για θετικό κλείσιμο της σεζόν.
Αρχικά είπε: «Είμαι χαρούμενος για την νίκη, πάιξαμε απέναντι σε μια καλή ομάδα. Ευχαριστώ τους παίκτες μου για την προσπάθεια και την αφοσίωση τους. Ήταν πολύ μεγάλη η προσπάθεια τους τελευταίους δυο μήνες. Κάνουν την δουλειά μου πιο εύκολη».
Για την βελτίωση της ομάδας και το μέλλον του μετά το εμπάργκο: «Για εμένα το μέλλον είναι το επόμενο παιχνίδι με το Παραλίμνι. Δεν θέλω να σπαταλήσω ενέργεια για την επόμενη σεζόν. Θέλουμε να συνεχίσουμε με νίκες και να κλείσουμε το πρωτάθλημα με τον καλύτερο τρόπο»
Αυτή η περίληψη δημιουργήθηκε αυτόματα με τεχνητή νοημοσύνη για να σας βοηθήσει να κατανοήσετε γρήγορα τα κύρια σημεία του άρθρου.
Οι περιλήψεις AI μπορεί να περιέχουν ανακρίβειες. Διαβάστε το πλήρες άρθρο για λεπτομέρειες.
Η Ανόρθωση επικράτησε της ΑΕΛ με 1-0 στο «Άλφαμεγα Stadium» χάρη σε γκολ του Μιχάλη Ιωάννου.
Ο προπονητής της Ανόρθωσης, Μάουρο Καμορανέζι, εξέφρασε την ικανοποίησή του για τη νίκη και την προσπάθεια των παικτών του.
Ο προπονητής της ΑΕΛ, Ούγκο Μαρτίνς, χαρακτήρισε δύσκολο το αποτέλεσμα και απέφυγε να μιλήσει για το μέλλον του.
Ο Μάουρο Καμορανέζι δήλωσε ότι το μέλλον του είναι στην Ένωση και εστιάζει στα τρία εναπομείναντα παιχνίδια της σεζόν.
Με γκολ του Μιχάλη Ιωάννου στο 28ο λεπτό, η Ανόρθωσηεπικράτησε με 1-0 της ΑΕΛστο «Άλφαμεγα Stadium», σε αναμέτρηση για την 4η αγωνιστική των play-out της Cyprus League by Stoiximan.
Μετά το τέλος του αγώνα, ο Μάουρο Καμορανέζι έμεινε απόλυτα ικανοποιημένος για τη νίκη, αποθεώνοντας τους παίκτες του.
Λίγα λόγια από τον Ούγκο Μαρτίνς, ο οποίος απέφυγε να απαντήσει για το μέλλον του.
Αναλυτικά οι δηλώσεις:
Ούγκο Μαρτίνς (ΑΕΛ): «Δύσκολο αποτέλεσμα, ειδικά ο τρόπος που δεχθήκαμε το γκολ. Στο δεύτερο μέρος προσπαθήσαμε να αντιδράσουμε. Δεν καταφέραμε να σκοράρουμε, είχαμε την κατοχή όμως είχαμε αργό τέμπο. Η Ανόρθωση οπισθοχώρησε και δυσκολευτήκαμε».
Για το μέλλον του: «Μετά από αυτό το αποτέλεσμα… λείπει και ο πρόεδρος. Δεν είναι ώρα να μιλήσουμε για αυτά. Να δουλέψουμε για τα επόμενα παιχνίδια».
Μάουρο Καμορανέζι (Ανόρθωση): «Πολύ χαρούμενοι για τη νίκη. Παίξαμε απέναντι σε μια δυνατή ομάδα, περιμέναμε αυτή τη νίκη. Θέλω να ευχαριστήσω τους παίκτες. Ευχαριστώ, ευχαριστώ, ευχαριστώ για την προσπάθεια και την αφοσίωση. Πίστεψαν και έκαναν τη δουλειά μου πιο εύκολη. Όταν έχεις την ευκαιρία να δουλέψεις με αυτούς τους παίκτες, είναι φανταστικό».
Για το μέλλον του: «Για μένα το μέλλον μου είναι η Ένωση. Δεν θέλω να δώσω ενέργεια στη νέα σεζόν. Έχουμε τρία παιχνίδια για το τέλος της σεζόν. Θέλουμε νίκες, καλές εμφανίσεις. Δεν θέλω να σπαταλήσω ενέργεια στη νέα σεζόν».