Author: mmylonas

  • Ανόρθωση: «Να της κρατήσουμε το χέρι για να βγει από τον βούρκο» (vid)

    Ανόρθωση: «Να της κρατήσουμε το χέρι για να βγει από τον βούρκο» (vid)

    Ανόρθωση: «Να της κρατήσουμε το χέρι για να βγει από τον βούρκο» (vid)

    Μήνυμα στον κόσμο της μέσω βίντεο στέλνει η Ανόρθωση. Για άλλη μια φορά η ομάδα της Αμμοχώστου κάνει κάλεσμα στους φίλους της για να μείνουν κοντά στην προσπάθεια που γίνεται.

    Το σχετικό μήνυμα:

    «Όλοι δίπλα της. Να της κρατήσουμε το χέρι για να βγει από τον βούρκο. Μπορούμε. Και θα το κάνουμε. Γιατί εμείς ξέρουμε πώς να τα καταφέρνουμε στα δύσκολα.  Κάποιοι δεν θα καταλάβουν ποτέ τι σημαίνει να είσαι Ανόρθωση. Δεν θα καταλάβουν ποτέ πως γεννηθήκαμε για να κάνουμε το αδύνατο δυνατό».

    Πηγή

  • +3 αλλά καμία ασφάλεια πριν τα πλέι άουτ

    +3 αλλά καμία ασφάλεια πριν τα πλέι άουτ

    +3 αλλά καμία ασφάλεια πριν τα πλέι άουτ

    Η Ανόρθωση κρατά προβάδισμα τριών βαθμών από τη ζώνη του υποβιβασμού, ωστόσο η διαφορά αυτή μόνο ασφαλής δεν μπορεί να θεωρηθεί.

    Η «Κυρία» έχει μπροστά της δύο ιδιαίτερα απαιτητικές αναμετρήσεις πριν από την έναρξη των πλέι άουτ, απέναντι σε ΑΠΟΕΛ και Απόλλωνα, ομάδες που βρίσκονται σε καλή αγωνιστική κατάσταση.

    Η επιστροφή του Μάουρο Καμορανέζι στον πάγκο έφερε νέο αέρα, με την Ανόρθωση να μετρά τέσσερα συνεχόμενα παιχνίδια χωρίς ήττα και εμφανή βελτίωση στο παιχνίδι της.

    Οι ισοπαλίες με Πάφο και Freedom24 της στοίχισαν βαθμούς, καθώς με λίγη περισσότερη τύχη θα μπορούσαν να μετατραπούν σε νίκες.

    Με ανεβασμένη ψυχολογία και αυτοπεποίθηση, η ομάδα της Αμμοχώστου θέλει να εκμεταλλευτεί το θετικό μομέντουμ, ώστε να παρουσιαστεί όσο το δυνατόν πιο δυνατή και σε καλύτερη θέση ενόψει των πλέι άουτ.

    Κατέβασε το Protathlima App σε iOS & Android και πάρε τον αθλητικό κόσμο στο χέρι σου.

    Πηγή

  • ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΠΙΔΙΩΞΕΙ Η ΑΝΟΡΘΩΣΗ

    ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΠΙΔΙΩΞΕΙ Η ΑΝΟΡΘΩΣΗ

    ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΠΙΔΙΩΞΕΙ Η ΑΝΟΡΘΩΣΗ

    Απομένουν δύο δύσκολα παιχνίδια για την Ανόρθωση με ΑΠΟΕΛ στο ΓΣΠ και Απόλλωνα στο “Αντώνης Παπαδόπουλος”

    Αυτό που πρέπει να επιδιώξει η Ανόρθωση ενόψει πλέι άουτ είναι να τερματίσει στις θέσεις 7 έως 10, ώστε να έχει τέσσερα παιχνίδια στο γήπεδό της από τα 7 συνολικά στη Β΄ Φάση.

    Ο κόσμος της Ανόρθωσης δίνει άλλη δυναμική και θα έχει σημαντικό ρόλο στα κρίσιμα παιχνίδια.

    Πηγή

  • Γ. Πετράκης: «Ο Ηρακλής επέστρεψε εκεί που ανήκει» – Η γνώμη του για το πρωτάθλημα και τη μάχη του υποβιβασμού

    Γ. Πετράκης: «Ο Ηρακλής επέστρεψε εκεί που ανήκει» – Η γνώμη του για το πρωτάθλημα και τη μάχη του υποβιβασμού

    Στην εκπομπή «Δώδεκα στα Σπορ» με τον Μάκη Νικολάου στον SuperSport 104, μίλησε ο προπονητής του Ηρακλή Θεσσαλονίκης, Γιώργος Πετράκης για την άνοδο της ομάδας στην μεγάλη κατηγορία και για την μάχη του πρωταθλήματος στην Κύπρο και την Ελλάδα.

    Για την άνοδο του Ηρακλή: «Μετά από πολλά χρόνια ταλαιπωρίας στις μικρές κατηγορίες, ο Ηρακλής επέστρεψε εκεί που ανήκει».

    Για την κατάσταση της ομάδας: «Ήρθαμε στις αρχές Ιανουαρίου. Η ομάδα είναι πολύ καλά οργανωμένη και ήταν από την πρώτη στιγμή στην κορυφή. Καταφέραμε να πάρουμε παιχνίδια με του αντιπάλους μας για την άνοδο που ήταν η Αναγέννηση Καρδίτσας και η Νίκη Βόλου. Είχαμε το καλύτερο ρόστερ και ήμασταν το πιο μεγάλο όνομα της κατηγορίας».

    Για τον κόσμο: «Το ένοιωσα από την πρώτη μέρα, την στήριξη του κόσμου και την δίψα για την άνοδο στην πρώτη κατηγορία».

    Για το ρόστερ: «Αρκετοί παίκτες έχουν περάσει από το κυπριακό πρωτάθλημα και κάποιοι από αυτούς είχαμε δουλέψει μαζί».

    Για το κυπριακό πρωτάθλημα: «Η Πάφος δεν είναι και στα καλύτερα της, έχουμε μια επάνοδο του Απόλλων και στα χαμηλά της βαθμολογίας,εκτός από την Ένωση, όλες οι ομάδες θα διεκδικήσουν επι ίσοις όροις την παραμονή τους στην κατηγορία».

    Για το ελληνικό πρωτάθλημα: «Έχει ανέβει το επίπεδο του πρωταθλήματος στην Ελλάδα και δεν υπάρχουν εύκολα παιχνίδια. Βλέπουμε και τις ευχάριστες εκπλήξεις όπως τον Λεβαδειακό και βλέπουμε όλες τις ομάδας να παλεύουν. Υπάρχουν σταθερές διοικήσεις και πλάνα στις μεγάλες ομάδες και αυτό έχει αρχίσει να γίνεται και στις πιο μικρές ομάδες. Μεγάλο ντέρμπι στο «Καραϊσκάκης» και ο Παναθηναϊκός είναι σε καλό μομέντουμ για την 4αδα. Έκανε μια μεγάλη πρόκριση και τώρα φαίνεται να βρίσκει τα πατήματα του».

    Για την παρουσία του ΟΦΗ στον τελικό κυπέλλου: «Σπουδαίο για όλη την Κρήτη οτι βρίσκεται για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά ο ΟΦΗ στον τελικό και θα βοηθήσει να δημιουργηθούν νέο κύμα οπαδών που το χρειάζεται η ομάδα».

    The post Γ. Πετράκης: «Ο Ηρακλής επέστρεψε εκεί που ανήκει» – Η γνώμη του για το πρωτάθλημα και τη μάχη του υποβιβασμού appeared first on Super Sport FM.

    Πηγή

  • Χάντμπολ: Αύριο Σάββατο η συνέχεια

    Χάντμπολ: Αύριο Σάββατο η συνέχεια

    Το Σάββατο, 7 Μαρτίου, θα διεξαχθούν οι δυο αγώνες με τους οποίους ολοκληρώνεται ο α’ γύρος της β’ φάσης, στον α’ όμιλο του πρωταθλήματος Allwyn Ανδρών, στο Χάντμπολ.

    Η πρωτοπόρος Sabbianco Ανόρθωση (30β.), με τον αέρα της νίκης στο ντέρμπι της κορυφής απέναντι στον Παρνασσό, δοκιμάζεται το απόγευμα του Σαββάτου (07/03, 18:00), εκτός έδρας απέναντι στο Ευρωπαϊκό Πανεπιστήμιο, που προέρχεται από την ήττα από το Α.Λ.Σ. Ομόνοια 29, με την οποία παρέμεινε στην 4η θέση της βαθμολογίας με 18 βαθμούς.

    Η αυλαία της 3ης αγωνιστικής, του α’ ομίλου, θα ανοίξει ενάμιση ώρα νωρίτερα (07/03, 16:30), στο στάδιο «Κυριάκος Πίσσης», όπου ο γηπεδούχος Παρνασσός θα κυνηγήσει επάνοδο στις επιτυχίες απέναντι στο Α.Λ.Σ. Ομόνοια 29, ώστε να διατηρήσει και τις αποστάσεις από τους πράσινους. Αυτή τη στιγμή το συγκρότημα του Στροβόλου έχει 27 βαθμούς, ενώ το Α.Λ.Σ. Ομόνοια 29 έχει έξι λιγότερους (21β.).

    Όσον αφορά στον β’ όμιλο, οι αγώνες για την 2η αγωνιστική θα γίνουν επίσης το Σάββατο (07/03). Στις 15:00 στο στάδιο του Ευρωπαϊκού Πανεπιστημίου θα γίνει η αναμέτρηση ανάμεσα στις δυο ομάδες που κατέχουν τις ψηλότερες θέσεις του ομίλου, με τον ΑΠΟΕΛ (14β.) να φιλοξενεί τον Προοδευτικό (10β.). Στο άλλο παιχνίδι, που θα αρχίσει στις 18:00, θα συγκρουστούν ΑΟ Αραδίππου και ΑΟ ΚΝ Αγ. Τριμιθιάς, που αμφότερες έχουν από δύο βαθμούς.

    Β’ ΦΑΣΗ

    Α’ όμιλος – 3η αγωνιστική

    Παρνασσός – Α.Λ.Σ. Ομόνοια 29 07/03, 16:30

    Ευρωπαϊκό Πανεπιστήμιο – Sabbianco Ανόρθωση 07/03, 18:00

    Β’ όμιλος – 2η αγωνιστική

    AΠΟΕΛ – Προοδευτικός 07/03, 15:00

    ΑΟ Αραδίππου – ΑΟ ΚΝ Αγ. Τριμιθιάς 07/03, 18:00

    ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ

    Α’ ΟΜΙΛΟΣ

    1.Sabbianco Ανόρθωση 30

    2.Παρνασσός 27

    3.Α.Λ.Σ. Ομόνοια 29 21

    4.Ευρωπαϊκό Πανεπιστήμιο 18

    Β’ ΟΜΙΛΟΣ

    5.ΑΠΟΕΛ 14

    6.Προοδευτικός 10

    7.ΑΟ ΚΝ Αγ. Τριμιθιάς 2

    8.ΑΟ Αραδίππου 2

    Tέλος και της β’ φάσης

    Ολοκληρώνεται η β’ φάση του πρωταθλήματος Allwyn Γυναικών, με τη διεξαγωγή των δυο αγώνων της 6ης αγωνιστικής στους δύο ομίλους. Στον α’ τα CyView Λατσιά, μετά την ήττα στο ντέρμπι με την Ε.Ν. Αθηένου, θέλουν να ολοκληρώσουν νικηφόρα, αντιμετωπίζοντας τον Μαυρομμάτη Αγ. Παύλου το απόγευμα της Κυριακής (08/03, 17:00). Στο άλλο παιχνίδι της αγωνιστικής, μία ώρα αργότερα (08/03, 18:00) ο πρωτοπόρος του β’ ομίλου, ΑΠΟΕΛ Κ.Ν. Αγ. Τριμιθιάς, αντιμετωπίζει τον ΑΟ Αραδίππου.

    Πηγή

  • Μάρκου: «Το θέλουμε και το πιστεύουμε – Η Ανόρθωση είναι πολύ κοντά στο μεγάλο στόχο της»

    Μάρκου: «Το θέλουμε και το πιστεύουμε – Η Ανόρθωση είναι πολύ κοντά στο μεγάλο στόχο της»

    Η Υπεύθυνη Επικοινωνίας της Ανόρθωσης, Στέλλα Μάρκου, μίλησε στον Supersport 104 και στην εκπομπή «Δώδεκα στα Σπορ» με τον Μάκη Νικολάου.

    Για το ντέρμπι με τον ΑΠΟΕΛ: «Ένα παραδοσιακό ντέρμπι με δικές του ιδιομορφίες. Θα πάμε στη Λευκωσία για τους τρεις βαθμούς. Το θέλουμε και το πιστεύουμε. Είναι αρκετά καλά η ομάδα. Τη βλέπετε. Είναι αλλαγμένη, με αήττητο σερί τεσσάρων αγώνων. Χρειαζόμαστε, όμως, άμεσα βαθμούς για να ξεμπερδέψουμε. Είμαστε σε καλό δρόμο».

    Για το γεγονός ότι η Ανόρθωση ακόμα να πάρει δυο συνεχόμενες νίκες: «Αυτό από μόνο του λέει πολλά. Κανένας δεν θα το πίστευε στο ξεκίνημα της περιόδου. Είναι δύσκολο όλο αυτό. Δεν μπορούμε να μιζεριάζουμε. Χρειαζόμαστε τους βαθμούς για να πάμε μπροστά.»

    Αν η ομάδα είναι στην καλύτερη κατάσταση στη φετινή περίοδο: «Ανέκαθεν πίστευα ότι καθρέφτης είναι το γήπεδο.»

    Αγωνιστικά δεδομένα: «Εκτός οι μόνιμοι τραυματίες. Κις, Αρτυματάς και Ντιόν. Είναι σε καλή ψυχολογική κατάσταση ο Κις. Ήταν δύσκολος τραυματισμός.»

    Αν προτιμούσε το παιχνίδι να διεξαχθεί με κόσμο: «Όσοι με γνωρίζουν, ξέρουν την άποψη μου. Το ποδόσφαιρο πρέπει να διεξάγεται με κόσμο. Ξέρουμε πολύ καλά πως είναι οι φίλοι του ΑΠΟΕΛ, ειδικότερα στο ΓΣΠ, αλλά θα ήθελα να γίνει με κόσμο.»

    Για τις ανανεώσεις: «Έχουν κάποιες τυπικές διαδικασίες για να ανανεωθεί η συνεργασία με τον Κίκο. Για τους υπόλοιπους, να μας επιτρέψετε να κάνετε υπομονή και όταν θα υπάρξει κάτι θα το ανακοινώσουμε. Η διοίκηση κάνει τα πάντα για το καλό της Ανόρθωσης. Αυτό να γνωρίζει ο κόσμος.»

    Για τους ορισμούς και για το γεγονός ότι δεν θα υπάρχει ξένος στο διαιτητής στο γήπεδο: «Δεν έχω να πω κάτι.»

    Για το οικονομικό: «Οι προσπάθειες συνεχίζονται. Πηγαίνουμε προς τη λήξη της χρονιάς, της φετινής πολύ δύσκολης χρονιάς, της δυσκολότερης μετά την προσφυγιά. Υπάρχουν και θετικά στοιχεία. Έχουν οριοθετηθεί τα χρέη της ομάδας. Η Ανόρθωση είναι πολύ κοντά στο μεγάλο στόχο της. Να σωθεί και να πάει στην επόμενη χρονιά.»

    The post Μάρκου: «Το θέλουμε και το πιστεύουμε – Η Ανόρθωση είναι πολύ κοντά στο μεγάλο στόχο της» appeared first on Super Sport FM.

    Πηγή

  • «Βρισκόμαστε στη τελική ευθεία για να σώσουμε την Ανόρθωση»

    «Βρισκόμαστε στη τελική ευθεία για να σώσουμε την Ανόρθωση»

    «Βρισκόμαστε στη τελική ευθεία για να σώσουμε την Ανόρθωση»

    Στον ΣΠΟΡ FM 95 και στην εκπομπή «Κάνε Παιχνίδι» με την Στέλλα Σωκράτους μίλησε η υπεύθυνη επικοινωνίας της Ανόρθωσης, Στέλλα Μάρκου για όλα όσα αφορούν την «Κυρία»

    Αναλυτικά:

    Για την προετοιμασία στο παιχνίδι με τον ΑΠΟΕΛ: «Σε οποιαδήποτε κατάσταση κι αν βρίσκονται οι δύο ομάδες, δεν παύει να είναι ένα ντέρμπι. Στα αγωνιστικά θα λείπουν οι Ντιόν, Κις και Αρτυματάς. Εμείς θέλουμε τους βαθμούς και να προχωρήσουμε στα πιο σημαντικά θέματα, που είναι να σώσουμε την ομάδα. Στόχος μας σε κάθε αγώνα είναι οι τρεις βαθμοί».

    Για το ότι για πρώτη φορά η Ανόρθωση ψάχνει δεύτερη συνεχόμενη νίκη: «Αυτό από μόνο του λέει πολλά. Αν κάποιος το έλεγε στην αρχή της χρονιάς, δεν θα το πίστευε. Εμείς κοιτάζουμε κάθε παιχνίδι ξεχωριστά».

    Για την ανταγωνιστικότητα του πρωταθλήματος: «Είναι ένας δύσκολος μαραθώνιος. Με όλο τον σεβασμό, εκτός από την ομάδα της ΕΝΠ που έχει μείνει πίσω, όλες οι άλλες ομάδες δίνουν σκληρή μάχη για βαθμούς».

    Για το κλίμα στην ομάδα: «Η ψυχολογία είναι πολύ καλή στην ομάδα αυτή τη στιγμή. Δεν είναι μόνο η νίκη με την ΕΝΠ. Γενικά, μετά την έλευση του νέου προπονητή έχουν αλλάξει πολλά. Το κλίμα είναι καλύτερο και αυτό μας δίνει δύναμη για τη συνέχεια».

    Για τα κεκλεισμένων των θυρών: «Η προσωπική μου άποψη σε αυτό το θέμα είναι γνωστή. Κάθε αγώνας πρέπει να γίνεται με κόσμο. Από εκεί και πέρα είναι σεβαστό και κατανοητό το θέμα των κανονισμών σε αυτή την περίπτωση».

    Για την κατάσταση των τραυματισμών: «Ο κάθε τραυματισμός είναι διαφορετικός και κάθε οργανισμός θέλει τον δικό του χρόνο. Θα υπάρξει σύντομα ενημέρωση».

    Για το οικονομικό κομμάτι: «Έγινα κουραστική με το να επαναλαμβάνω τα ίδια πράγματα. Είναι η πιο δύσκολη χρονιά. Γίνονται προσπάθειες από την διοίκηση και ο κόσμος βοήθησε σημαντικά. Το θετικό είναι ότι έχει οριοθετήσει το ου χρωστά και αυτό είναι σημαντικό. Γίνονται τεράστιες προσπάθειες για να είναι η ομάδα συνεπής και είναι συνεπής. Να μιλήσω όχι σαν εκπρόσωπος τύπου αλλά σαν Στέλλα που από δύο χρονών είμαι στο γήπεδο. Είμαστε κοντά στο να πετύχουμε κάποιους στόχους. Ο κύριος στόχος ήταν να σώσουμε την ομάδα και κάνω κάλεσμα στον κόσμο να έρθει κοντά, έχουν βοηθήσει πολύ από το υστέρημα τους αλλά είμαστε κοντά για να υλοποιήσουμε έναν μεγάλο στόχο. Ας δώσουμε ακόμα λίγο από το υστέρημα μας. Αδικείται κάποιες φορές αυτή η διοίκηση η οποία και προσπάθειες κάνει και πολλά χρήματα έχει βάλει».

    Για τις ανανεώσεις παικτών: «Τα δεδομένα είναι γνωστά. Είναι κοντά στο να ανανεώσει ο Κίκο, είναι καθαρά διαδικαστικό το θέμα του. Στο θέμα του Σεργίου θα υπάρξει ενημέρωση όταν έρθει η ώρα. Έδειξε καλά στοιχεία φέτος με την ομάδα μας».

    Πηγή

  • «Αδικείται η διοίκηση, και προσπάθειες κάνει και πολλά λεφτά έβαλε», 24Sports & News

    «Αδικείται η διοίκηση, και προσπάθειες κάνει και πολλά λεφτά έβαλε», 24Sports & News

    «Αδικείται η διοίκηση, και προσπάθειες κάνει και πολλά λεφτά έβαλε», 24Sports & News

    Στον ΣΠΟΡ FM 95 και στην εκπομπή «Κάνε Παιχνίδι» με την Στέλλα Σωκράτους μίλησε η υπεύθυνη επικοινωνίας της Ανόρθωσης, Στέλλα Μάρκου για όλα όσα αφορούν την «Κυρία».

    Μεταξύ άλλων έκανε σημαντική αναφορά για το οικονομικό κομμάτι: «Έγινα κουραστική με το να επαναλαμβάνω τα ίδια πράγματα. Είναι η πιο δύσκολη χρονιά. Γίνονται προσπάθειες από την διοίκηση και ο κόσμος βοήθησε σημαντικά. Το θετικό είναι ότι έχει οριοθετήσει το ου χρωστά και αυτό είναι σημαντικό. Γίνονται τεράστιες προσπάθειες για να είναι η ομάδα συνεπής και είναι συνεπής. Να μιλήσω όχι σαν εκπρόσωπος τύπου αλλά σαν Στέλλα που από δύο χρονών είμαι στο γήπεδο. Είμαστε κοντά στο να πετύχουμε κάποιους στόχους. Ο κύριος στόχος ήταν να σώσουμε την ομάδα και κάνω κάλεσμα στον κόσμο να έρθει κοντά, έχουν βοηθήσει πολύ από το υστέρημα τους αλλά είμαστε κοντά για να υλοποιήσουμε έναν μεγάλο στόχο. Ας δώσουμε ακόμα λίγο από το υστέρημα μας. Αδικείται κάποιες φορές αυτή η διοίκηση η οποία και προσπάθειες κάνει και πολλά χρήματα έχει βάλει».

     

    Πηγή

  • «Η Ανόρθωση έχει έχει οριοθετήσει πού χρωστά»

    «Η Ανόρθωση έχει έχει οριοθετήσει πού χρωστά»

    «Η Ανόρθωση έχει έχει οριοθετήσει πού χρωστά»

    Στον ΣΠΟΡ FM 95 μίλησε η υπεύθυνη επικοινωνίας της Ανόρθωσης, Στέλλα Μάρκου για όλα όσα αφορούν την «Κυρία».

    Αναλυτικά:

    Για την προετοιμασία στο παιχνίδι με τον ΑΠΟΕΛ: «Σε οποιαδήποτε κατάσταση κι αν βρίσκονται οι δύο ομάδες, δεν παύει να είναι ένα ντέρμπι. Στα αγωνιστικά θα λείπουν οι Ντιόν, Κις και Αρτυματάς. Εμείς θέλουμε τους βαθμούς και να προχωρήσουμε στα πιο σημαντικά θέματα, που είναι να σώσουμε την ομάδα. Στόχος μας σε κάθε αγώνα είναι οι τρεις βαθμοί».

    Για το ότι για πρώτη φορά η Ανόρθωση ψάχνει δεύτερη συνεχόμενη νίκη: «Αυτό από μόνο του λέει πολλά. Αν κάποιος το έλεγε στην αρχή της χρονιάς, δεν θα το πίστευε. Εμείς κοιτάζουμε κάθε παιχνίδι ξεχωριστά».

    Για την ανταγωνιστικότητα του πρωταθλήματος: «Είναι ένας δύσκολος μαραθώνιος. Με όλο τον σεβασμό, εκτός από την ομάδα της ΕΝΠ που έχει μείνει πίσω, όλες οι άλλες ομάδες δίνουν σκληρή μάχη για βαθμούς».

    Για το κλίμα στην ομάδα: «Η ψυχολογία είναι πολύ καλή στην ομάδα αυτή τη στιγμή. Δεν είναι μόνο η νίκη με την ΕΝΠ. Γενικά, μετά την έλευση του νέου προπονητή έχουν αλλάξει πολλά. Το κλίμα είναι καλύτερο και αυτό μας δίνει δύναμη για τη συνέχεια».

    Για τα κεκλεισμένων των θυρών: «Η προσωπική μου άποψη σε αυτό το θέμα είναι γνωστή. Κάθε αγώνας πρέπει να γίνεται με κόσμο. Από εκεί και πέρα είναι σεβαστό και κατανοητό το θέμα των κανονισμών σε αυτή την περίπτωση».

    Για την κατάσταση των τραυματισμών: «Ο κάθε τραυματισμός είναι διαφορετικός και κάθε οργανισμός θέλει τον δικό του χρόνο. Θα υπάρξει σύντομα ενημέρωση».

    Για το οικονομικό κομμάτι: «Εξ αρχής είναι το βασανιστήριο της ομάδας τη φετινή σεζόν. Είναι η δυσκολότερη χρονιά μας. Από την αρχή ήταν το πιο σημαντικό πρόβλημα που έπρεπε να αντιμετωπίσουμε. Γίνονται σημαντικές προσπάθειες από τη διοίκηση, αλλά και από τον κόσμο, ο οποίος ήταν δίπλα μας από την αρχή. Το καλό είναι ότι η Ανόρθωση έχει οριοθετήσει πού χρωστά. Είναι πολύ σημαντικό να ξέρεις ποιες είναι οι υποχρεώσεις σου. Είμαστε στην τελική ευθεία και καλώ τους φίλους της ομάδας να έρθουν ακόμα πιο κοντά, γιατί είμαστε πολύ κοντά στο να σώσουμε την ομάδα. Η πλατφόρμα είναι εκεί, είναι ανοιχτή. Ακόμα λίγο από το υστέρημά τους, όποιος μπορεί».

    Για τις ανανεώσεις παικτών: «Τα δεδομένα είναι γνωστά. Είναι κοντά στο να ανανεώσει ο Κίκο, είναι καθαρά διαδικαστικό το θέμα του. Στο θέμα του Σεργίου θα υπάρξει ενημέρωση όταν έρθει η ώρα. Έδειξε καλά στοιχεία φέτος με την ομάδα μας».

    Πηγή

  • «Βρισκόμαστε στη τελική ευθεία για να σώσουμε την Ανόρθωση», 24Sports & News

    «Βρισκόμαστε στη τελική ευθεία για να σώσουμε την Ανόρθωση», 24Sports & News

    «Βρισκόμαστε στη τελική ευθεία για να σώσουμε την Ανόρθωση», 24Sports & News

    Στον ΣΠΟΡ FM 95 και στην εκπομπή «Κάνε Παιχνίδι» με την Στέλλα Σωκράτους μίλησε η υπεύθυνη επικοινωνίας της Ανόρθωσης, Στέλλα Μάρκου για όλα όσα αφορούν την «Κυρία».

    Αναλυτικά:

    Για την προετοιμασία στο παιχνίδι με τον ΑΠΟΕΛ: «Σε οποιαδήποτε κατάσταση κι αν βρίσκονται οι δύο ομάδες, δεν παύει να είναι ένα ντέρμπι. Στα αγωνιστικά θα λείπουν οι Ντιόν, Κις και Αρτυματάς. Εμείς θέλουμε τους βαθμούς και να προχωρήσουμε στα πιο σημαντικά θέματα, που είναι να σώσουμε την ομάδα. Στόχος μας σε κάθε αγώνα είναι οι τρεις βαθμοί».

    Για το ότι για πρώτη φορά η Ανόρθωση ψάχνει δεύτερη συνεχόμενη νίκη: «Αυτό από μόνο του λέει πολλά. Αν κάποιος το έλεγε στην αρχή της χρονιάς, δεν θα το πίστευε. Εμείς κοιτάζουμε κάθε παιχνίδι ξεχωριστά».

    Για την ανταγωνιστικότητα του πρωταθλήματος: «Είναι ένας δύσκολος μαραθώνιος. Με όλο τον σεβασμό, εκτός από την ομάδα της ΕΝΠ που έχει μείνει πίσω, όλες οι άλλες ομάδες δίνουν σκληρή μάχη για βαθμούς».

    Για το κλίμα στην ομάδα: «Η ψυχολογία είναι πολύ καλή στην ομάδα αυτή τη στιγμή. Δεν είναι μόνο η νίκη με την ΕΝΠ. Γενικά, μετά την έλευση του νέου προπονητή έχουν αλλάξει πολλά. Το κλίμα είναι καλύτερο και αυτό μας δίνει δύναμη για τη συνέχεια».

    Για τα κεκλεισμένων των θυρών: «Η προσωπική μου άποψη σε αυτό το θέμα είναι γνωστή. Κάθε αγώνας πρέπει να γίνεται με κόσμο. Από εκεί και πέρα είναι σεβαστό και κατανοητό το θέμα των κανονισμών σε αυτή την περίπτωση».

    Για την κατάσταση των τραυματισμών: «Ο κάθε τραυματισμός είναι διαφορετικός και κάθε οργανισμός θέλει τον δικό του χρόνο. Θα υπάρξει σύντομα ενημέρωση».

    Για το οικονομικό κομμάτι: «Εξ αρχής είναι το βασανιστήριο της ομάδας τη φετινή σεζόν. Είναι η δυσκολότερη χρονιά μας. Από την αρχή ήταν το πιο σημαντικό πρόβλημα που έπρεπε να αντιμετωπίσουμε. Γίνονται σημαντικές προσπάθειες από τη διοίκηση, αλλά και από τον κόσμο, ο οποίος ήταν δίπλα μας από την αρχή. Το καλό είναι ότι η Ανόρθωση έχει οριοθετήσει πού χρωστά. Είναι πολύ σημαντικό να ξέρεις ποιες είναι οι υποχρεώσεις σου. Είμαστε στην τελική ευθεία και καλώ τους φίλους της ομάδας να έρθουν ακόμα πιο κοντά, γιατί είμαστε πολύ κοντά στο να σώσουμε την ομάδα. Η πλατφόρμα είναι εκεί, είναι ανοιχτή. Ακόμα λίγο από το υστέρημά τους, όποιος μπορεί».

    Για τις ανανεώσεις παικτών: «Τα δεδομένα είναι γνωστά. Είναι κοντά στο να ανανεώσει ο Κίκο, είναι καθαρά διαδικαστικό το θέμα του. Στο θέμα του Σεργίου θα υπάρξει ενημέρωση όταν έρθει η ώρα. Έδειξε καλά στοιχεία φέτος με την ομάδα μας».

    Πηγή