Author: mmylonas

  • Κτύπησε κέντρο η ΑΕΚ με την μεταγραφή του Αντερέγκεν – Το εκπληκτικό ποσοστό του Αργεντινού και η πρώτη θέση, ακολουθεί ο Σένσι

    Κτύπησε κέντρο η ΑΕΚ με την μεταγραφή του Αντερέγκεν – Το εκπληκτικό ποσοστό του Αργεντινού και η πρώτη θέση, ακολουθεί ο Σένσι

    Κτύπησε κέντρο η ΑΕΚ με την μεταγραφή του Αντερέγκεν – Το εκπληκτικό ποσοστό του Αργεντινού και η πρώτη θέση, ακολουθεί ο Σένσι

    Ο Νικολά Αντερέγκεν είναι ο παίκτης που με βάση τα τέρματα που έχει πέτυχει η ομάδα του έχει την μεγαλύτερη αναλογία στο σκοράρισμα της ομάδας του.

    Ο Αργεντινός επιθετικός του Εθνικού Άχνας έχει πετύχει τα 11 από τα 26 συνολικά τέρματα που έχει σημειώσει η προσφυγική ομάδα και έχει αναλογία 42.3% στα τέρματα που έχει σημειώσει η ομάδα του.

    Στην δεύτερη θέση θα βρούμε τον Στέφανο Σένσι που έχει πέτυχει τα 8 από τα 26  τέρματα που έχει πετύχει η Ανόρθωση με την αναλογία να είναι στο 30.8%.

    Πηγή

  • Αποχωρεί η Στέλλα Μάρκου: «Κάποιοι δεν θα καταλάβουν ποτέ…»

    Αποχωρεί η Στέλλα Μάρκου: «Κάποιοι δεν θα καταλάβουν ποτέ…»

    Αιφνίδια εξέλιξη στην Ανόρθωση!

    Μεσούσης της διακοπής ελέω υποχρεώσεων της εθνικής ομάδας η Στέλλα Μάρκου ανακοίνωσε την απόφασή της να αποχωρήσει από το πόστο της εκπροσώπου Τύπου -επικαλούμενη οικογενειακούς λόγους.

    Η σχετική ανάρτηση-ενημέρωσή της:

    Ανέκαθεν ήμουν ένα παιδί αλλιώτικο, διαφορετικό. Ως κορίτσι δεν μου άρεσαν οι κούκλες, προτιμούσα τις αλάνες και την μπάλα. Δύο χρονών βρέθηκα στον Ναό και εκεί αγάπησα μια πανέμορφη Κυρία με γαλάζια μάτια. Τα παιδιά δεν ξεχνούν και κάπως έτσι μεγάλωσα στο πλάι της, με λύπες και χαρές.

    Η μοίρα τα έφερε έτσι, ώστε να την υπηρετήσω περήφανα και βαρωσιώτικα τη δυσκολότερη της χρονιά. Παράσημο! Η επιλογή, με το που έγινε η πρόταση, ήταν μία, καμία δεύτερη σκέψη, κανένας ενδοιασμός. Κι ας άφηνα πίσω μια οικογένεια, ανθρώπους που αγαπώ και με αγαπούν. Κι ας άφηνα πίσω όσα πάλεψα για να έχω. Κι ας άφηνα πίσω την ασφάλεια που μου πρόσφεραν απλόχερα.

    Πορεύτηκα με τον Πρόεδρο, Κυριάκο Πραστίτη, και τη Διοίκηση, με μόνο στόχο να τη σώσουμε. Ακόμα πιο περήφανη που είδα από κοντά πώς ένας Πρόεδρος και μια Διοίκηση μπορούν να θυσιάσουν τα πάντα για το ιδανικό τους.

    Ένα μεγάλο ευχαριστώ για το ταξίδι αυτό στους διοικούντες της Ανόρθωσης και ένα τεράστιο ευχαριστώ σε αυτά τα παιδιά, τα αλλιώτικα σαν και εμένα, που με δέχθηκαν, με αποδέχθηκαν, με στήριξαν και με υποστήριξαν, στα παιδιά αυτά της κερκίδας που δεν λύγισαν ποτέ, μα της τραγούδησαν!

    Αποχωρώ από την Ανόρθωση για οικογενειακούς λόγους, γιατί καμιά φορά η ζωή επιφυλάσσει άλλα. Επιστρέφω πίσω στην κερκίδα (στη γνωστή μου θέση στη Νότια, ποτέ δεν έκρυψα ποια είμαι), πλημμυρισμένη από όμορφες στιγμές που θα με συντροφεύουν για πάντα.

    Έμεινε ακόμα λίγο, αλάνια, όλοι μαζί μέσω της πλατφόρμας (https://denlygisame.com/), λίγο ακόμα και θα τη σώσουμε, γιατί έτσι γουστάρουμε, γιατί μπορούμε, γιατί είμαστε η Ανόρθωση Αμμοχώστου!

    Κάποιοι δεν θα καταλάβουν ποτέ τι σημαίνει να είσαι Ανόρθωση.

    Κάποιοι δεν θα καταλάβουν ποτέ πώς είναι να παρατάς τα πάντα για να ζήσεις λίγο κοντά της!

    Κάποιοι δεν θα καταλάβουν ποτέ πώς κατάφεραν αυτά τα παιδιά, τα αλλιώτικα, να σώσουν την Κυρία τους.

    Ευχαριστώ για ΟΛΑ,
    ΣΜ
    .

    Πηγή

  • Ανόρθωση: Έπιασε τόπο το σουλούπωμα στα μετόπισθεν

    Ανόρθωση: Έπιασε τόπο το σουλούπωμα στα μετόπισθεν

    Ανόρθωση: Έπιασε τόπο το σουλούπωμα στα μετόπισθεν

    Επτά ματς αήττητη παραμένει η Ανόρθωση κι από τις περιπέτειες του υποβιβασμού με τους 20 βαθμούς στην 20ή αγωνιστική, είναι στην πρώτη θέση του β’ γκρουπ με 35 βαθμούς. Επί Καμορανέζι εξασφάλισε 15 από τους 21 βαθμούς που ήταν στο… τραπέζι κι όλα δείχνουν ότι αποφεύγει τις περιπέτειες. Ο Αργεντινοϊταλός, δεν κρατάει το μαγικό ραβδάκι, αλλά σίγουρα έβαλε το χεράκι του για τη βαθμολογική αναρρίχηση. Το σουλούπωμα στα μετόπισθεν ήταν η προτεραιότητα του κι οι αριθμοί καταδεικνύουν ότι είχε ουσιαστικά αποτελέσματα.

    Με τον Κάλστρεμ κάτω από τα δοκάρια και βασική τριάδα στην άμυνα, τους Μπέγκστροκ Φουρτάδο και Τόσιτς, βρήκε λύσεις, τουλάχιστον πολύ καλύτερες από ότι στις πρώτες 20 αγωνιστικές. Διάστημα στο οποίο η «Κυρία» δέχθηκε 31 τέρματα, ενώ στις τελευταίες επτά αγωνιστικές μόνο 4 γκολ (και τα δύο στη νίκη επί του Ακρίτα)! Στη τριάδα της άμυνας ο Φουρτάδο κερδίζει τις περισσότερες μονομαχίες, σε κάθε ματς δίνει ό,τι έχει και δεν έχει, γι’ αυτό και αποθεώνεται από τον κόσμο.

    Η αμυντική φιλοσοφία είναι, πλέον, πολύ πιο συμπαγής, αφού στην εξίσωση μπήκε η υποστήριξη του Σένσι από τους Μίντεντορπ και Χρυσοστόμου. Μεγάλες βοήθειες δίνουν και οι πλάγιοι, Σεργίου και Κίκο. Τώρα τελευταία μένουν στον πάγκο οι αργοί κι… ασήκωτοι, κι έτσι υπάρχει μεγαλύτερη πίεση προς τον αντίπαλο. Βασικό στοιχείο για να μπορέσει μια ομάδα να αμυνθεί σωστά.

    Πηγή

  • Αποχωρεί από την Ανόρθωση η Στέλλα Μάρκου, 24Sports & News

    Αποχωρεί από την Ανόρθωση η Στέλλα Μάρκου, 24Sports & News

    Αποχωρεί από την Ανόρθωση η Στέλλα Μάρκου, 24Sports & News

    Την αποχώρηση της από τη θέση της εκπροσώπου Τύπου της Ανόρθωσης γνωστοποιήσε η Στέλλα Μάρκου μέσω δημοσίευσης της στο Facebook.

    Αναλυτικά:

    «Ανέκαθεν ήμουν ένα παιδί αλλιώτικο, διαφορετικό. Ως κορίτσι δεν μου άρεσαν οι κούκλες, προτιμούσα τις αλάνες και την μπάλα. Δύο χρονών βρέθηκα στον Ναό και εκεί αγάπησα μια πανέμορφη Κυρία με γαλάζια μάτια. Τα παιδιά δεν ξεχνούν και κάπως έτσι μεγάλωσα στο πλάι της, με λύπες και χαρές.

    Η μοίρα τα έφερε έτσι ώστε να την υπηρετήσω περήφανα και βαρωσιώτικα τη δυσκολότερη της χρονιά. Παράσημο! Η επιλογή, με το που έγινε η πρόταση, ήταν μία, καμία δεύτερη σκέψη, κανένας ενδοιασμός. Κι ας άφηνα πίσω μια οικογένεια, ανθρώπους που αγαπώ και με αγαπούν. Κι ας άφηνα πίσω όσα πάλεψα για να έχω. Κι ας άφηνα πίσω την ασφάλεια που μου πρόσφεραν απλόχερα.

    Πορεύτηκα με τον Πρόεδρο, Κυριάκο Πραστίτη, και τη Διοίκηση, με μόνο στόχο να τη σώσουμε. Ακόμα πιο περήφανη που είδα από κοντά πως ένας Πρόεδρος και μια Διοίκηση μπορούν να θυσιάσουν τα πάντα για το ιδανικό τους.

    Ένα μεγάλο ευχαριστώ για το ταξίδι αυτό στους διοικούντες της Ανόρθωσης και ένα τεράστιο ευχαριστώ σε αυτά τα παιδιά, τα αλλιώτικα σαν και εμένα, που με δέχθηκαν, με αποδέχθηκαν, με στήριξαν και με υποστήριξαν, στα παιδιά αυτά της κερκίδας που δεν λύγισαν ποτέ μα της τραγούδησαν!

    Αποχωρώ από την Ανόρθωση για οικογενειακούς λόγους, γιατί καμιά φορά η ζωή επιφυλάσσει άλλα. Επιστρέφω πίσω στην κερκίδα (στη γνωστή μου θέση στη Νότια, ποτέ δεν έκρυψα ποια είμαι), πλημμυρισμένη από όμορφες στιγμές που θα με συντροφεύουν για πάντα.

    Έμεινε ακόμα λίγο, αλάνια, όλοι μαζί μέσω της πλατφόρμας (https://denlygisame.com/), λίγο ακόμα και θα την σώσουμε, γιατί έτσι γουστάρουμε, γιατί μπορούμε, γιατί είμαστε η Ανόρθωση Αμμοχώστου!

    Κάποιοι δεν θα καταλάβουν ποτέ τι σημαίνει να είσαι Ανόρθωση.

    Κάποιοι δεν θα καταλάβουν ποτέ πώς είναι να παρατάς τα πάντα για να ζήσεις λίγο κοντά της!

    Κάποιοι δεν θα καταλάβουν ποτέ πώς κατάφεραν αυτά τα παιδιά, τα αλλιώτικα, να σώσουν την Κυρία τους.

    Ευχαριστώ για ΟΛΑ,

    ΣΜ».

    Πηγή

  • Πλήγμα στην Ανόρθωση – Αποχωρεί η Στέλλα Μάρκου

    Πλήγμα στην Ανόρθωση – Αποχωρεί η Στέλλα Μάρκου

    Πλήγμα στην Ανόρθωση – Αποχωρεί η Στέλλα Μάρκου

    Aποχωρεί από την Μεγάλη Κυρία και από την θέσης του εκπροσώπου τύπου η Στέλλα Μάρκου όπως ανακοίνωσε η ίδια με ανάρτηση της

    Η ανάρτηση

    Ανέκαθεν ήμουν ένα παιδί αλλιώτικο, διαφορετικό. Ως κορίτσι δεν μου άρεσαν οι κούκλες, προτιμούσα τις αλάνες και την μπάλα. Δύο χρονών βρέθηκα στον Ναό και εκεί αγάπησα μια πανέμορφη Κυρία με γαλάζια μάτια. Τα παιδιά δεν ξεχνούν και κάπως έτσι μεγάλωσα στο πλάι της, με λύπες και χαρές.

    Η μοίρα τα έφερε έτσι ώστε να την υπηρετήσω περήφανα και βαρωσιώτικα τη δυσκολότερη της χρονιά. Παράσημο! Η επιλογή, με το που έγινε η πρόταση, ήταν μία, καμία δεύτερη σκέψη, κανένας ενδοιασμός. Κι ας άφηνα πίσω μια οικογένεια, ανθρώπους που αγαπώ και με αγαπούν. Κι ας άφηνα πίσω όσα πάλεψα για να έχω. Κι ας άφηνα πίσω την ασφάλεια που μου πρόσφεραν απλόχερα.

    Πορεύτηκα με τον Πρόεδρο, Κυριάκο Πραστίτη, και τη Διοίκηση, με μόνο στόχο να τη σώσουμε. Ακόμα πιο περήφανη που είδα από κοντά πως ένας Πρόεδρος και μια Διοίκηση μπορούν να θυσιάσουν τα πάντα για το ιδανικό τους.

    Ένα μεγάλο ευχαριστώ για το ταξίδι αυτό στους διοικούντες της Ανόρθωσης και ένα τεράστιο ευχαριστώ σε αυτά τα παιδιά, τα αλλιώτικα σαν και εμένα, που με δέχθηκαν, με αποδέχθηκαν, με στήριξαν και με υποστήριξαν, στα παιδιά αυτά της κερκίδας που δεν λύγισαν ποτέ μα της τραγούδησαν!

    Πηγή

  • Ανόρθωση: Ανακοίνωσε την αποχώρηση της η Στέλλα Μάρκου

    Ανόρθωση: Ανακοίνωσε την αποχώρηση της η Στέλλα Μάρκου

    Ανόρθωση: Ανακοίνωσε την αποχώρηση της η Στέλλα Μάρκου

    Μέσω ανάρτησης της στα ΜΚΔ η μέχρι πρότινος εκπρόσωπος Τύπου της Ανόρθωσης, Στέλλα Μάρκους, αποφάσισε να γνωστοποιήσει την απόφαση να αποχωρήσει από τη θέση της. Όπως η ίδια αναφέρει αφήνει το εν λόγω πόστο για οικογενειακούς λόγους.

    Αναλυτικά:

    «Ανέκαθεν ήμουν ένα παιδί αλλιώτικο, διαφορετικό. Ως κορίτσι δεν μου άρεσαν οι κούκλες, προτιμούσα τις αλάνες και την μπάλα. Δύο χρονών βρέθηκα στον Ναό και εκεί αγάπησα μια πανέμορφη Κυρία με γαλάζια μάτια. Τα παιδιά δεν ξεχνούν και κάπως έτσι μεγάλωσα στο πλάι της, με λύπες και χαρές.

    Η μοίρα τα έφερε έτσι ώστε να την υπηρετήσω περήφανα και βαρωσιώτικα τη δυσκολότερη της χρονιά. Παράσημο! Η επιλογή, με το που έγινε η πρόταση, ήταν μία, καμία δεύτερη σκέψη, κανένας ενδοιασμός. Κι ας άφηνα πίσω μια οικογένεια, ανθρώπους που αγαπώ και με αγαπούν. Κι ας άφηνα πίσω όσα πάλεψα για να έχω. Κι ας άφηνα πίσω την ασφάλεια που μου πρόσφεραν απλόχερα.

    Πορεύτηκα με τον Πρόεδρο, Κυριάκο Πραστίτη, και τη Διοίκηση, με μόνο στόχο να τη σώσουμε. Ακόμα πιο περήφανη που είδα από κοντά πως ένας Πρόεδρος και μια Διοίκηση μπορούν να θυσιάσουν τα πάντα για το ιδανικό τους.

    Ένα μεγάλο ευχαριστώ για το ταξίδι αυτό στους διοικούντες της Ανόρθωσης και ένα τεράστιο ευχαριστώ σε αυτά τα παιδιά, τα αλλιώτικα σαν και εμένα, που με δέχθηκαν, με αποδέχθηκαν, με στήριξαν και με υποστήριξαν, στα παιδιά αυτά της κερκίδας που δεν λύγισαν ποτέ μα της τραγούδησαν!

    Αποχωρώ από την Ανόρθωση για οικογενειακούς λόγους, γιατί καμιά φορά η ζωή επιφυλάσσει άλλα. Επιστρέφω πίσω στην κερκίδα (στη γνωστή μου θέση στη Νότια, ποτέ δεν έκρυψα ποια είμαι), πλημμυρισμένη από όμορφες στιγμές που θα με συντροφεύουν για πάντα.

    Έμεινε ακόμα λίγο, αλάνια, όλοι μαζί μέσω της πλατφόρμας (https://denlygisame.com/), λίγο ακόμα και θα την σώσουμε, γιατί έτσι γουστάρουμε, γιατί μπορούμε, γιατί είμαστε η Ανόρθωση Αμμοχώστου!

    Κάποιοι δεν θα καταλάβουν ποτέ τι σημαίνει να είσαι Ανόρθωση.

    Κάποιοι δεν θα καταλάβουν ποτέ πώς είναι να παρατάς τα πάντα για να ζήσεις λίγο κοντά της!

    Κάποιοι δεν θα καταλάβουν ποτέ πώς κατάφεραν αυτά τα παιδιά, τα αλλιώτικα, να σώσουν την Κυρία τους.

    Ευχαριστώ για ΟΛΑ,
    ΣΜ».

    Πηγή

  • Αποχωρεί από την Ανόρθωση η Στέλλα Μάρκου

    Αποχωρεί από την Ανόρθωση η Στέλλα Μάρκου

    Αποχωρεί από την Ανόρθωση η Στέλλα Μάρκου

    Την αποχώρηση της από τη θέση της εκπροσώπου Τύπου της Ανόρθωσης γνωστοποιήσε η Στέλλα Μάρκου μέσω ανάρτησής της, στα social media.

    Αναλυτικά:

    «Ανέκαθεν ήμουν ένα παιδί αλλιώτικο, διαφορετικό. Ως κορίτσι δεν μου άρεσαν οι κούκλες, προτιμούσα τις αλάνες και την μπάλα. Δύο χρονών βρέθηκα στον Ναό και εκεί αγάπησα μια πανέμορφη Κυρία με γαλάζια μάτια. Τα παιδιά δεν ξεχνούν και κάπως έτσι μεγάλωσα στο πλάι της, με λύπες και χαρές.

    Η μοίρα τα έφερε έτσι ώστε να την υπηρετήσω περήφανα και βαρωσιώτικα τη δυσκολότερη της χρονιά. Παράσημο! Η επιλογή, με το που έγινε η πρόταση, ήταν μία, καμία δεύτερη σκέψη, κανένας ενδοιασμός. Κι ας άφηνα πίσω μια οικογένεια, ανθρώπους που αγαπώ και με αγαπούν. Κι ας άφηνα πίσω όσα πάλεψα για να έχω. Κι ας άφηνα πίσω την ασφάλεια που μου πρόσφεραν απλόχερα.

    Πορεύτηκα με τον Πρόεδρο, Κυριάκο Πραστίτη, και τη Διοίκηση, με μόνο στόχο να τη σώσουμε. Ακόμα πιο περήφανη που είδα από κοντά πως ένας Πρόεδρος και μια Διοίκηση μπορούν να θυσιάσουν τα πάντα για το ιδανικό τους.

    Ένα μεγάλο ευχαριστώ για το ταξίδι αυτό στους διοικούντες της Ανόρθωσης και ένα τεράστιο ευχαριστώ σε αυτά τα παιδιά, τα αλλιώτικα σαν και εμένα, που με δέχθηκαν, με αποδέχθηκαν, με στήριξαν και με υποστήριξαν, στα παιδιά αυτά της κερκίδας που δεν λύγισαν ποτέ μα της τραγούδησαν!

    Αποχωρώ από την Ανόρθωση για οικογενειακούς λόγους, γιατί καμιά φορά η ζωή επιφυλάσσει άλλα. Επιστρέφω πίσω στην κερκίδα (στη γνωστή μου θέση στη Νότια, ποτέ δεν έκρυψα ποια είμαι), πλημμυρισμένη από όμορφες στιγμές που θα με συντροφεύουν για πάντα.

    Έμεινε ακόμα λίγο, αλάνια, όλοι μαζί μέσω της πλατφόρμας (https://denlygisame.com/), λίγο ακόμα και θα την σώσουμε, γιατί έτσι γουστάρουμε, γιατί μπορούμε, γιατί είμαστε η Ανόρθωση Αμμοχώστου!

    Κάποιοι δεν θα καταλάβουν ποτέ τι σημαίνει να είσαι Ανόρθωση.

    Κάποιοι δεν θα καταλάβουν ποτέ πώς είναι να παρατάς τα πάντα για να ζήσεις λίγο κοντά της!

    Κάποιοι δεν θα καταλάβουν ποτέ πώς κατάφεραν αυτά τα παιδιά, τα αλλιώτικα, να σώσουν την Κυρία τους.

    Ευχαριστώ για ΟΛΑ,

    ΣΜ»

    Πηγή

  • Ανόρθωση: Αιφνίδια αποχώρηση της Στέλλας Μάρκου

    Ανόρθωση: Αιφνίδια αποχώρηση της Στέλλας Μάρκου

    Ανακόινωση από την Στέλλα Μάρκου, η οποία ενημερώνει οτι αποχωρεί από την θέση του εκπροσώπου Τύπου της Ανόρθωσης για οικογενειακούς λόγους.

    Ανέκαθεν ήμουν ένα παιδί αλλιώτικο, διαφορετικό. Ως κορίτσι δεν μου άρεσαν οι κούκλες, προτιμούσα τις αλάνες και την μπάλα. Δύο χρονών βρέθηκα στον Ναό και εκεί αγάπησα μια πανέμορφη Κυρία με γαλάζια μάτια.

    Τα παιδιά δεν ξεχνούν και κάπως έτσι μεγάλωσα στο πλάι της, με λύπες και χαρές. Η μοίρα τα έφερε έτσι ώστε να την υπηρετήσω περήφανα και βαρωσιώτικα τη δυσκολότερη της χρονιά. Παράσημο! Η επιλογή, με το που έγινε η πρόταση, ήταν μία, καμία δεύτερη σκέψη, κανένας ενδοιασμός.

    Κι ας άφηνα πίσω μια οικογένεια, ανθρώπους που αγαπώ και με αγαπούν. Κι ας άφηνα πίσω όσα πάλεψα για να έχω. Κι ας άφηνα πίσω την ασφάλεια που μου πρόσφεραν απλόχερα. Πορεύτηκα με τον Πρόεδρο, Κυριάκο Πραστίτη, και τη Διοίκηση, με μόνο στόχο να τη σώσουμε.

    Ακόμα πιο περήφανη που είδα από κοντά πως ένας Πρόεδρος και μια Διοίκηση μπορούν να θυσιάσουν τα πάντα για το ιδανικό τους. Ένα μεγάλο ευχαριστώ για το ταξίδι αυτό στους διοικούντες της Ανόρθωσης και ένα τεράστιο ευχαριστώ σε αυτά τα παιδιά, τα αλλιώτικα σαν και εμένα, που με δέχθηκαν, με αποδέχθηκαν, με στήριξαν και με υποστήριξαν, στα παιδιά αυτά της κερκίδας που δεν λύγισαν ποτέ μα της τραγούδησαν!

    Ανόρθωση: Αιφνίδια αποχώρηση της Στέλλας Μάρκου

    Αποχωρώ από την Ανόρθωση για οικογενειακούς λόγους, γιατί καμιά φορά η ζωή επιφυλάσσει άλλα. Επιστρέφω πίσω στην κερκίδα (στη γνωστή μου θέση στη Νότια, ποτέ δεν έκρυψα ποια είμαι), πλημμυρισμένη από όμορφες στιγμές που θα με συντροφεύουν για πάντα.

    Έμεινε ακόμα λίγο, αλάνια, όλοι μαζί μέσω της πλατφόρμας (https://denlygisame.com/), λίγο ακόμα και θα την σώσουμε, γιατί έτσι γουστάρουμε, γιατί μπορούμε, γιατί είμαστε η Ανόρθωση Αμμοχώστου!

    Κάποιοι δεν θα καταλάβουν ποτέ τι σημαίνει να είσαι Ανόρθωση. Κάποιοι δεν θα καταλάβουν ποτέ πώς είναι να παρατάς τα πάντα για να ζήσεις λίγο κοντά της! Κάποιοι δεν θα καταλάβουν ποτέ πώς κατάφεραν αυτά τα παιδιά, τα αλλιώτικα, να σώσουν την Κυρία τους. Ευχαριστώ για ΟΛΑ, ΣΜ

    🔵
    ⚪
    ⚫

    The post Ανόρθωση: Αιφνίδια αποχώρηση της Στέλλας Μάρκου appeared first on Super Sport FM.

    Πηγή

  • Βάζει αυτογκόλ και… χαμογελά η «Κυρία»!

    Βάζει αυτογκόλ και… χαμογελά η «Κυρία»!

    Το πέναλτι (υπέρ του αντιπάλου) και η αποβολή (του ιδίου) είναι, πέραν πάσης αμφιβολίας, η πιο οδυνηρή εξέλιξη για έναν αμυνόμενο.

    Αντιστοίχως, η πιο ατυχής στιγμή του είναι το αυτογκόλ. Σε αυτήν την περίπτωση, απουσιάζει η τακτική σκοπιμότητα και αντικαθίσταται από την (αγωνιστική) γκαντεμιά.

    Αν η επαφή με την μπάλα γίνει ένα κλικ πιο γρήγορα ή πιο αργά, αν το σώμα δεν τοποθετηθεί έστω και κατ’ ελάχιστα σωστά, το κακό δεν αργεί να γίνει.

    Μέσα στις πάμπολλες αντιξοότητες που έχει κληθεί ν’ αντιμετωπίσει αυτή τη σεζόν η Ανόρθωση είναι και τα αυτογκόλ.

    Ο σύλλογος της Αμμοχώστου έχει χρεωθεί ήδη δύο τέτοια, παραδόξως ωστόσο δεν του έχουν κοστίσει στο ελάχιστο.

    Τουναντίον, η πιο άτυχη στιγμή για έναν αμυνόμενο εξελίσσεται μέχρι στιγμής σε… γούρι για την «Κυρία», καθώς και στις δύο περιπτώσεις πανηγύρισε νίκες -και μάλιστα με το ίδιο σκορ!

    Η πρώτη ήταν το 3-2 επί της ΕΝΠ (11η αγωνιστική), η δεύτερη το 3-2 επί του Ακρίτα, στο (27η αγωνιστική).

    Τόσο το αυτογκόλ του Φουρτάδο στο «Τάσος Μάρκου» όσο και το αντίστοιχο του Τόσιτς στο «Αντώνης Παπαδόπουλος» εξελίχθηκαν σε καλούς οιωνούς για την Ανόρθωση!

    Η (σχεδόν απίστευτη) σύμπτωση; Αμφότερα σημειώθηκαν δύο λεπτά πριν το φινάλε ημιχρόνου: στο 43’ το πρώτο, στο 88’ το δεύτερο…

    Πηγή

  • Αποχωρεί από την Ανόρθωση η Στέλλα Μάρκου

    Αποχωρεί από την Ανόρθωση η Στέλλα Μάρκου

    Αποχωρεί από την Ανόρθωση η Στέλλα Μάρκου

    Την αποχώρηση της από τη θέση της εκπροσώπου Τύπου της Ανόρθωσης γνωστοποιήσε η Στέλλα Μάρκου μέσω δημοσίευσης της στο Facebook.

    Αναλυτικά:

    Ανέκαθεν ήμουν ένα παιδί αλλιώτικο, διαφορετικό. Ως κορίτσι δεν μου άρεσαν οι κούκλες, προτιμούσα τις αλάνες και την μπάλα. Δύο χρονών βρέθηκα στον Ναό και εκεί αγάπησα μια πανέμορφη Κυρία με γαλάζια μάτια. Τα παιδιά δεν ξεχνούν και κάπως έτσι μεγάλωσα στο πλάι της, με λύπες και χαρές.

    Η μοίρα τα έφερε έτσι ώστε να την υπηρετήσω περήφανα και βαρωσιώτικα τη δυσκολότερη της χρονιά. Παράσημο! Η επιλογή, με το που έγινε η πρόταση, ήταν μία, καμία δεύτερη σκέψη, κανένας ενδοιασμός. Κι ας άφηνα πίσω μια οικογένεια, ανθρώπους που αγαπώ και με αγαπούν. Κι ας άφηνα πίσω όσα πάλεψα για να έχω. Κι ας άφηνα πίσω την ασφάλεια που μου πρόσφεραν απλόχερα.

    Πορεύτηκα με τον Πρόεδρο, Κυριάκο Πραστίτη, και τη Διοίκηση, με μόνο στόχο να τη σώσουμε. Ακόμα πιο περήφανη που είδα από κοντά πως ένας Πρόεδρος και μια Διοίκηση μπορούν να θυσιάσουν τα πάντα για το ιδανικό τους.

    Ένα μεγάλο ευχαριστώ για το ταξίδι αυτό στους διοικούντες της Ανόρθωσης και ένα τεράστιο ευχαριστώ σε αυτά τα παιδιά, τα αλλιώτικα σαν και εμένα, που με δέχθηκαν, με αποδέχθηκαν, με στήριξαν και με υποστήριξαν, στα παιδιά αυτά της κερκίδας που δεν λύγισαν ποτέ μα της τραγούδησαν!

    Αποχωρώ από την Ανόρθωση για οικογενειακούς λόγους, γιατί καμιά φορά η ζωή επιφυλάσσει άλλα. Επιστρέφω πίσω στην κερκίδα (στη γνωστή μου θέση στη Νότια, ποτέ δεν έκρυψα ποια είμαι), πλημμυρισμένη από όμορφες στιγμές που θα με συντροφεύουν για πάντα.

    Έμεινε ακόμα λίγο, αλάνια, όλοι μαζί μέσω της πλατφόρμας (https://denlygisame.com/), λίγο ακόμα και θα την σώσουμε, γιατί έτσι γουστάρουμε, γιατί μπορούμε, γιατί είμαστε η Ανόρθωση Αμμοχώστου!

    Κάποιοι δεν θα καταλάβουν ποτέ τι σημαίνει να είσαι Ανόρθωση.

    Κάποιοι δεν θα καταλάβουν ποτέ πώς είναι να παρατάς τα πάντα για να ζήσεις λίγο κοντά της!

    Κάποιοι δεν θα καταλάβουν ποτέ πώς κατάφεραν αυτά τα παιδιά, τα αλλιώτικα, να σώσουν την Κυρία τους.

    Ευχαριστώ για ΟΛΑ,

    ΣΜ

    Πηγή