Το αντίο του Ανδρέα Μουζουρίδη στην καλαθοσφαιρική οικογένεια

Το αντίο του Ανδρέα Μουζουρίδη στην καλαθοσφαιρική οικογένεια

Το αντίο του Ανδρέα Μουζουρίδη στην καλαθοσφαιρική οικογένεια

Ένας μεγάλος και πετυχημένος κύκλος έκλεισε και επίσημα, με τον Ανδρέα Μουζουρίδη να παραδίδει πριν από λίγο, στην ετήσια Γενική Συνέλευση της ΚΟΚ την προεδρική σκυτάλη στον Λούη Δημητρίου.

Ένας κύκλος που, φέρει σαν παράσημο για όλη την Κύπρο, τη διεξαγωγή του Ευρωμπάσκετ το καλοκαίρι του 2025, κάτι που οραματίστηκε και πέτυχε ο απερχόμενος πρόεδρος της καλαθοσφαιρικής ομοσπονδίας, ο οποίος με ανάρτηση του στον προσωπικό του λογαριασμό στο Facebook, είπε το δικό του αντίο.

Συγκεκριμένα έγραψε τα εξής:

Μετά από οκτώ χρόνια στην προεδρία της Κυπριακής Ομοσπονδίας Καλαθοσφαίρισης, ένας μεγάλος και σημαντικός κύκλος ολοκληρώνεται για μένα.

Ήταν οκτώ χρόνια γεμάτα δουλειά, ευθύνη, προκλήσεις, αλλά και περηφάνια για όσα καταφέραμε όλοι μαζί για το κυπριακό μπάσκετ.

Παραδίδουμε μια Ομοσπονδία πιο οργανωμένη, πιο ισχυρή, με αναβαθμισμένα πρωταθλήματα, με ισχυρή χορηγική οικογένεια, ενισχυμένες Εθνικές Ομάδες, διεθνή παρουσία και μια ιστορική παρακαταθήκη: τη διοργάνωση του FIBA EuroBasket 2025 στην Κύπρο.

Θέλω να ευχαριστήσω από καρδιάς όλους όσοι πορεύτηκαν μαζί μου σε αυτή τη διαδρομή. Τα σωματεία, τους αθλητές και τις αθλήτριες, τους προπονητές, τους διαιτητές, τους συνεργάτες, τους χορηγούς, τους εθελοντές και όλους όσοι υπηρέτησαν με αγάπη το άθλημά μας.

Εύχομαι κάθε επιτυχία στον νέο Πρόεδρο Λούη Δημητρίου και στο νέο Διοικητικό Συμβούλιο στο έργο που αναλαμβάνουν. Παραλαμβάνουν μια Ομοσπονδία με γερές βάσεις, με προοπτική και με όλες τις προϋποθέσεις για να συνεχίσει το κυπριακό μπάσκετ την ανοδική του πορεία και να ονειρεύεται ακόμη μεγαλύτερα πράγματα.

Σας ευχαριστώ όλους για την εμπιστοσύνη, τη συνεργασία και τη στήριξη όλα αυτά τα χρόνια. Η αγάπη μου για το μπάσκετ και την προσφορά στον αθλητισμό παραμένει αμετάβλητη.

Πηγή