Το αντίο του Σένσι στην Ανόρθωση!

Το αντίο του Σένσι στην Ανόρθωση!

Ο Στέφανος Σένσι είπε αντίο στην Ανόρθωση μέσω ανάρτησης του!

“Ένα ιδιαίτερο ευχαριστώ σε όλη την οικογένεια της Ανόρθωσης. Από την πρώτη μέρα με κάνατε να νιώσω σαν στο σπίτι μου και πάντα έδινα τον καλύτερό μου εαυτό για αυτή την ομάδα. Είμαι περήφανος που αποτέλεσα μέρος της.

Δεν θα σας ξεχάσω και από σήμερα θα έχετε έναν ακόμη φίλαθλο. Ένα ξεχωριστό ευχαριστώ σε όλους όσοι εργάζονται για αυτή την ομάδα και σε όλο τον κόσμο της. Σας αγαπώ! 💙”

Πηγή