![]()
Μίλησε και για την Ανόρθωση ο Μάουρο Καμορανέζι και αναφέρθηκε στο κατά πόσο έχει παραβεί κάποιο κανόνα.
Δείτε τι είπε.
«Εκτιμώ πάρα πολύ τα μηνύματα που έχω λάβει από συνεργάτες και ποδοσφαιριστές από την Ανόρθωση. Ήμουν πολύ χαρούμενος που είχα δύο θητείες στην ομάδα, καταλαβαίνω το να είναι στεναχωρημένος κάποιος και αυτό σημαίνει ότι εκτίμησαν την δουλειά μου. Έτσι είναι το ποδόσφαιρο. Δεν έχω παραβεί οποιοδήποτε κανόνα, πήρα την απόφαση να συνεχίσω στην ΑΕΚ».
