
Χάνοντας τον ποιοτικότερο της ποδοσφαιριστή, τον Στέφανο Σένσι, η Ανόρθωση χάνει από τη δυναμικότητα της, σε μια εποχή που το απαγορευτικό των μεταγραφών, κάνει ακόμα πιο δύσκολα τα πράγματα.
Όπως και να το κάνουμε, η αποχώρηση ενός τόσο ποιοτικού ποδοσφαιριστή, δημιουργεί θέμα και θα πρέπει ο νέος προπονητής να συμβιβαστεί με τα νέα δεδομένα.