
Στο ραδιόφωνο του ΣΠΟΡ FM μίλησε ο Παύλος Μιχαήλ, μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της Καρμιώτισσας.
Αναφορικά με το γηπεδικό και την επιλογή για έδρα το Τσίρειο Στάδιο, ανέφερε ότι πως δεν έχουν ακόμη ολοκληρωθεί οι διαδικασίες για το Τσίρειο, καθώς απομένουν ορισμένες τυπικές εκκρεμότητες.
Όπως είπε, σε περίπτωση που δεν προχωρήσει η λύση του Τσιρείου, το «Αντώνης Παπαδόπουλος» αποτελεί τη δεύτερη επιλογή της ομάδας για να δηλωθεί ως έδρα της νέας αγωνιστικής περιόδου.
«Δεν έχουμε υπογράψει ακόμη με το Τσίρειο. Όλα είναι συμφωνημένα και τελειωμένα από πλευράς μας και αναμένουμε την άδεια του γηπέδου από την ΚΟΠ. Μέχρι το τέλος του μήνα πρέπει να δηλώσουμε έδρα. Θα δώσουμε και δεύτερο γήπεδο ως επιλογή, πιθανόν το “Παπαδόπουλος”. Είναι διαδικαστικό το θέμα και περιμένουμε την τελική έγκριση για να είμαστε έτοιμοι με την έναρξη. Πιστεύω και ο Ύψωνας βρίσκεται στην ίδια κατάσταση με εμάς. Γίνετε ένας αγώνας επιβίωσης και θα μας βοηθήσει πολύ αν καταφέρουμε να μείνουμε στη Λεμεσό», ανέφερε.
Το άρθρο ΕΞΕΛΙΞΗ και στο «ΤΡΑΠΕΖΙ» το Αντώνης Παπαδόπουλος εμφανίστηκε πρώτα στο ShootandGoal.