Η Ανόρθωση αποχαιρέτησε χθες τον Στέφανο Σένσι με την ανακοίνωση της συμφωνίας που επιτεύχθηκε με την ΤΣΣΚΑ Σόφιας για τη μεταγραφή του Ιταλού ποδοσφαιριστή. Η βουλγάρικη ομάδα κατέβαλε ποσό 200.000 ευρώ που προνοούσε η ρήτρα αποδέσμευσης του ποδοσφαιριστή για το εξωτερικό και η Διοίκηση της «Κυρίας» τον ευχαρίστησε για την προσφορά και το ήθος του. Ο Σένσι εξέφρασε υπερηφάνεια που ήταν μέλος της Ανόρθωσης και δήλωσε πλέον οπαδός της ομάδας της Αμμοχώστου.
Δημοσιεύματα στη Βουλγαρία αναφέρουν ότι η ΤΣΣΚΑ πρόσφερε στον ποδοσφαιριστή διετές συμβόλαιο με μηνιαίες απολαβές πέραν των 60.000 ευρώ!
Η αποχώρηση του μακράν κορυφαίου ποδοσφαιριστή της ομάδας στη λήξασα περίοδο δημιουργεί μεγάλο κενό, δεδομένου της απαγόρευσης διενέργειας μεταγραφών μέχρι το καλοκαίρι του 2027. Ο Σένσι άφησε το αποτύπωμά του στην Ανόρθωση, πραγματοποιώντας εξαιρετικές εμφανίσεις.
Όπως ήρθαν τα πράγματα, προκύπτει ένα στοίχημα εκ των προτέρων για τον νέο προπονητή της ομάδας. Η Διοίκηση θα επιλέξει ποιος από τους Κάρελ Γκέρετς, Ζέλικο Κόπιτς θα αναλάβει τα ηνία και θα επωμιστεί το δύσκολο έργο για να καλύψει το κενό του Ιταλού. Ο Σένσι ήταν ένας μεσοεπιθετικός που τα έκανε… όλα και τον ρόλο του θα πρέπει να αναλάβει ένας ποδοσφαιριστής από το υφιστάμενο ρόστερ.
