“Ευχαριστούμε θερμά τον Stefano για την προσφορά του στον Σύλλογο και για όλες τις όμορφες στιγμές που μας χάρισε. Του ευχόμαστε κάθε επιτυχία στην καριέρα του καθώς και και κάθε καλό στην προσωπική του ζωή. Grazie Stefano”, σημείωσε μεταξύ άλλων η Ανόρθωση στην αποχαιρετιστήρια ανάρτηση της προς τον Στέφανο Σένσι/ΚΛΙΚ ΕΔΩ.