Μετά και την πώληση που θα κάνει η Ανόρθωση αναγκαστικά με τον Στέφανο Σένσι γίνεται ακόμη μεγαλύτερη η ανάγκη της ομάδας να έρθει σε συμφωνία με τον Μιχάλη Ιωάννου για να παραμείνει στην ομάδα και για τα επόμενα χρόνια.
Ο Κύπριος μέσος αποτελεί ένα σημαντικό εργαλείο για την «Κυρία» στη μεσαία γραμμή και με την φυγή του Σένσι γίνεται ακόμη πιο πολύτιμος. Μπορεί να έχει ταλαιπωρηθεί με τραυματισμούς κατά καιρούς αλλά η αξία του είναι δεδομένη και αν μείνει θα δώσει σημαντικές λύσεις τη νέα σεζόν.
Η διοίκηση θέλει να τον κρατήσει και υπάρχει αισιοδοξία ότι θα τα βρουν και θα επεκταθεί η συνεργασία ανάμεσα στις δυο πλευρές.
