Έκανε ότι περνούσε από το χέρι της για να κρατήσει τον Σένσι/ Γράφει ο Θεόδωρος Τσιολάκης
Ο Σένσι θα συνεχίσει την καριέρα του στην ΤΣΣΚΑ Σοφίας καθώς η βουλγαρική ομάδα ενεργοποίησε τη ρήτρα των 200 χιλιάδων ευρώ και έκανε δικό της τον παίκτη.
Η διοίκηση της Ανόρθωσης από την πρώτη μέρα ανάληψης της έθεσε σε προτεραιότητα την περίπτωση ανανέωσης του Στέφανο Σένσι και έκανε ότι μπορούσε να τον κρατήσει.
Μάλιστα από την αρχή ήταν σε καθημερινή επαφή με τον Ιταλό μάνατζερ του παίκτη και είχε κάνει υπέρβαση με πρόταση που έφτανε τις 400 χιλιάδες ευρώ τον χρόνο και συνολικά με τα μπόνους για τρία χρόνια έφτανε σε μεγάλο αριθμό.
Ωστόσο όπως αποκαλύψαμε το βράδυ χθες η ΤΣΣΚΑ πρόσφερε ένα τρελό συμβόλαιο στον Σένσι με ετήσιες απολαβές 750 χιλιάδες ευρώ τον χρόνο και με τα μπόνους συνολικά για δύο χρόνια το ποσό μπορεί να φτάσει κοντά στα δύο εκατομμύρια.
Αντιλαμβάνεται κανείς πως η διαφορά στα χρήματα ήταν τεράστια, όμως η Ανόρθωση σε μία δύσκολη περίοδο πήγε για την υπέρβαση και έκανε ότι περνούσε από το χέρι της να τον κρατήσει.
